Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:43:46 GMT

ولایت‌پذیری سعادت دنیا و آخرت آدمی را ترسیم می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۱۴۶۲

ولایت‌پذیری سعادت دنیا و آخرت آدمی را ترسیم می‌کند

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه تنها مسیری که قرار است منجر به تعالی انسان‌ها شود ولایت است گفت: حیات مادی و اخروی انسان تنها و تنها در مسیر ولایت محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، سردار رضا پورشمسی لحظاتی پیش در آیین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس بیان اینکه خرسند هستیم که از وجود سرداران، رزمندگان حاضر بهره می‌بریم اظهار داشت: از زحمات همه شما پیشکسوتان دفاع مقدس قدردان و سپاس گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در یکی از جاهایی که به مقام ولایت اشاره شده است و تاکید شده است که به ولایت تمسک بجویید تا هدایت شوید در زیارت ارزشمند اربعین است، قرائت زیارت اربعین که از نشانه‌های مومن است فرازی است که به پیروی از ولایت اشاره دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: اگر جامانده زیارت اربعین شدیم، زیارت را به یاد پیاده روی قرائت می‌کنیم در بخشی از زیارت که توجه من را جلب کرد ( فمعکم معکم لا مع عدوکم) بود.

سردار پورشمسی گفت: معنای این جمله این است که تنها مسیری که قرار است منجر به تعالی انسان‌ها شود و آدمی در حیات مادی و اخروی انسان شود تنها و تنها یک مسیر و آن هم مسیر ولایت است کسانی می‌توانند سعادت دنیا و اخرت خود را ترسیم کنند که در این مسیر حرکت داشته باشند. 

وی ادامه داد: مسیر درست فقط و فقط ولایت و اهل‌البیت است و هر کس در غیر از مسیر ولایت حرکت کند هیچ راه و مسیر صحیح و درستی برایش وجود ندارند و به سعادت راه ندارد و در حقیقت دشمن ولایت خواهند شد.

پورشمسی بیان کرد: یکی از اسلام شناسان این چنین بیان می‌کرد که تمام کسانی که به عنوان مبارز سیاسی و اسلام سیاسی تلاش می‌کردند اسلام سیاسی را در جهان حاکم کنند موفق نشدند مثل اقبال لاهوری، سید جمال الدین اسدابادی، علمای اهل سنت، همه افراد و مبارزان خوبی بودند و تلاش‌های زیادی داشتند، اما نتوانستند تلاش‌های خود را به نتیجه برسانند.

وی تصریح کرد: تنها کسی که توانست مبتنی بر یک مدل الهی، بر مبانی ناب اسلام محمدی کار خود را به نتیجه برساند حضرت امام خمینی بود، امام مدلی را پیش گرفت که توانست مبتنی بر اندیشه‌های الهی، قرآنی و دینی حاکمیت اسلام را رقم بزند و امام توانست آرزوی شیعیان را پس از 1400 سال محقق کند.

سردار باقری: دفاع مقدس درس های عبرت آموزی برای آزادیخواهان جهان دارد نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی عشایر استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود جمع‌آوری خاطرات دفاع مقدس و ثبت هویتی یکی از برهه‌های مهم تاریخ بود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطر نشان کرد: سندهایی که آمریکایی‌ها منتشر کرد و ایران تنها کسی بود که آن‌ها را باطل کرد، سند 2020 آمریکایی با 17 هدف در سازمان ملل متحد شکل گرفت را ایران باطل کرد، سند 2030، سند 2050 را ما باطل کردیم، آمریکا می‌داند با پدیده قدرتمند و انقلاب شکوهمند ایران مواجه هست.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد

دریافت 51 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقی عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأثیرات پسماندها و زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم و به صورت غیر اصولی دفع می‌شوند را تشریح کرده و گفت: تمام زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت خودمان تأثیر می‌گذارد و به سمت ما باز می‌گردند.

کد خبر 6088588

دیگر خبرها

  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • روز نحس وجود دارد؟
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست