Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت شنای استان اصفهان با ابراز نگرانی از آینده این رشته در رده‌های پایه گفت: با وجود اعلام قبلی مبنی بر صدور مجوز فعالیت در رده‌های پایه در وضعیت نارنجی کرونایی، هنوز مجوزی برای فعالیت دریافت نکرده‌ایم. - اخبار استانها -

پیمان گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره عملکرد هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان در 6 ماهه نخست سال، اظهار داشت: در بخش قهرمانی با وجود تمام سختی‌هایی که داشتیم، مهرشاد افقری توانست بعد از 14 سال در بلغارستان ورودی المپیک B را به دست آورد و این بهترین دستاورد ما در این مدت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رکوردشکنی علیرضا یاوری و کسب مدال متین سهران در مسابقات ورودی المپیک B از دیگر دستاوردهای هیئت استان طی 6 ماهه نخست سال به شمار می‌آید. در تابستان گذشته اصفهان میزبان مسابقات تایم ترایل پایگاه ملی بود که برای اعزام به رقابت‌‌های جهانی قطر و مسابقات آسیایی برگزار می‌شد. البته متین سهران و مهرشاد افقری در بلغارستان سقف ورودی به رقابت‌های جهانی را به دست آورده‌اند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان با اشاره به تداوم بسته بودن استخرها، خاطرنشان کرد: اگر در بخش قهرمانی توانستیم فعالیتی داشته باشیم، به دلیل صدور مجوز قهرمانی بود اما متاسفانه در رده‌های پایه و استعدادیابی مجوزی صادر نشده و این بزرگ‌ترین معضل ماست. در تیرماه اعلام کردند در صورت نارنجی شدن وضعیت اصفهان، در بخش استعدادیابی می‌توانیم فعالیت کنیم اما با وجود آنکه وضعیت اصفهان نارنجی شده هنوز مجوز نداده‌اند و این برای آینده شنای اصفهان خطرناک است.

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون شنا/ علی‌نژاد: نیاز به کار گلخانه‌ای داریمرئیس هیئت شنای اصفهان: رویه فعلی تغییر نکند، یک نسل شنای اصفهان از بین می‌رود/ شناگران پایگاه ملی بهترین رکوردهای خود را زدندتیم ملی واترپلو به ترکیه می‌رود

گرامی درباره برنامه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان در 6 ماهه دوم سال گفت: روز گذشته شناگران باشگاه مقاومت برای شرکت در مسابقات آب‌های آزاد به شمال کشور اعزام شده‌اند. همچنین در تلاش هستیم در پاییز امسال بزرگترین المپیاد استعدادیابی در رشته‌های شنا، شیرجه، واترپلو و شنای موزون را بین مدارس اصفهان برگزار کنیم و در زمستان آینده نیز المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته شنا را در پیش خواهیم داشت.

وی افزود: هیئت شنا علاقه‌ای به تیم‌داری ندارد و تلاش می‌کند باشگاه‌ها را تقویت کرده و به مسابقات اعزام کند؛ به طور مثال باشگاه اریس به مسابقات بلغارستان اعزام شد و برای مسابقات لیگ واترپلو 2 باشگاه شهید خلیفه‌سلطانی و خوشبخت اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رده های پایه شنای اصفهان هیئت شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست