Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@02:36:20 GMT

آسمان تهران صاف؛ شمال بارانی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۱۴۸۹

آسمان تهران صاف؛ شمال بارانی

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان ضمن بیان اینکه طی ‌پنج روز آینده در بیشتر نقاط کشور جوی ‌پایدار حاکم است، اظهار کرد: امروز (۳۰ شهریور) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و فردا (۳۱ شهریور) بارش ‌پراکنده در گیلان و مازندران ‌پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روزهای ‌پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱، ۲ و ۳ مهر) وقوع رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی انتظار می‌رود.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی ‌پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

ضیاییان همچنین خاطرنشان کرد: تا فردا (۳۱ شهریور) در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود همچنین امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ شهریور) خلیج فارس و بخش‌های شرقی دریای عمان مواج و متلاطم ‌پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳۱ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (اول مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی باران درجه سانتیگراد گاهی همراه ۳۱ شهریور پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان کرمان دوباره آبی شد

 

 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز و فردا جوی نسبتا آرام و پایداردر سطح استان پیش بینی می شود.
 
وی افزود:برای روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدیددر برخی مناطق استان داریم و بارش های ضعیف در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت و فیض آباد با ۲ میلیمتر بیشترین میزان  بارندگی را  داشته اند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی  استان کرمان  تصریح کرد:فهرج  در ۲۴  ساعت گذشته با دمای ۳۷  درجه سانتیگراد، گرم‌ترین  و لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد  خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد