Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تنوع قراردادها را آفت نظام اداری کشور دانست و گفت: طرحی در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی بود که خوشبختانه با تغییر رئیس جمهور خود دولت قبول کرد که تا ۴۰ روز لایحه ساماندهی نیروها را اجرا کند. - اخبار استانها -

روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، از همگرایی جدی شش نماینده تبریز در مورد مسایل تبریز، آذرشهر و اسکو خبر داد و اظهار داشت: در مورد منافع مردم حوزه انتخابیه‌مان همگرا هستیم و اتحاد کامل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختلاف سلیقه در نظرات داریم که این باعث پیشرفت است اما در مورد مسائل تبریز تقسیم کار می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه برخی پیگیری‌های نمایندگان با کوتاهی مدیران استان به نتیجه نمی‌رسد گفت: برخی مدیران عدم نتیجه‌دهی و عدم پیگیری خود را به گردن نمایندگان می‌اندازند که باید از این مدیران در مورد کوتاهی‌های صورت گرفته مطالبه کنیم.

رئیسی اصول حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی را ابلاغ کردامام‌ جمعه موقت تهران: آینده فرزندان ایران در گرو تحول و نوسازی در نظام اداری کشور استانتقاد امام جمعه یزد از معطلی مردم در روندهای اداری شهرداری/ مدیران مشکلات مردم را بشنوند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیری که حق مردم را پیگیری می‌کند، باید یک پایش در تهران باشد ادامه داد: ما نمایندگان نمی‌توانیم نقش مدیر اجرایی را ایفا کنیم بلکه گره‌های امور را باید با پیگیری برطرف کنیم.

وی تنوع قراردادها را آفت نظام اداری کشور دانست و گفت: طرحی در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی بود که خوشبختانه با تغییر رئیس جمهور، خود دولت قبول کرد که تا 40 روز لایحه ساماندهی نیروها را اجرا کند و مجلس پیگیری خواهد کرد.

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: در مورد تبدیل وضعیت‌های شهرداری هم به‌زودی خبرهای خوشی خواهیم داشت و پیگیر برطرف کردن آن هستیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تداخل حریم تبریز با تبدیل باسمنج به بخشداری ابراز داشت: دو مصوبه در مورد بخشداری باسمنج وجود دارد و باید در هیئت تطبیق مقررات به یک نتیجه واحد برسیم‌ و از آن حمایت کنیم، معتقدم ممکن است مصوبه فعلی به انسداد در تبریز منجر شود ولی باید دوگانگی به سرعت حل شود و وزارت کشور ورود جدی داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه 80 درصد مراجعات نمایندگان، بعد از درخواست اشتغال، مسائل شهری است که ارتباط مستمر با شهرداری است، پیشنهاد داد: ایجاد خانه ملت در تبریز که دفاتر نمایندگان و شوراها در یک مکان متمرکز شود می‌تواند به پیگیری مستمر و همگرایی بیشتر منجر شود.

انتهای پیام /111/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نظام اداری کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی