Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صالح جوکار گفت: لایجه همسان‌سازی دائمی حقوق بازنشستگان با شاغلان در اولویت است و برای اجرای کامل آن از هیچ تلاشی توسط مجلس دریغ نمی‌شود. در آخرین خبر از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته و رتبه‌بندی معلمان نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و تلاش نمایندگان برای بررسی و تصویب این لایحه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز رئیس‌جمهوری در جلسه شورای‌عالی آموزش و پرورش درباره اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت هدف اصلی از رتبه‌بندی معلمان افزایش کیفی و مهارتی فرهنگیست و در دستور فوری از مسئولان مربوطه خواست تا مشکل مالی و معیشتی معلمان و فرهنگیان یک بار برای همیشه حل شود.

محمد صالح جوکار در نشست با تعدادی از فعالان صنفی، روسای کانون‌های بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش یزد افزود: لایجه همسان‌سازی دائمی حقوق بازنشستگان با شاغلان در اولویت است و برای اجرای کامل آن از هیچ تلاشی توسط مجلس دریغ نمی‌شود.

وی با بیان اینکه معلمان به خصوص فرهنگیان پیشکسوت حق بزرگی بر گردن نظام تعلیم و تربیت و نیروی انسانی کشور در بخش‌های مختلف دارند ادامه داد: همسازی حقوق بازنشستگان با شاغلان جزو موارد مهم و مورد تاکیدی است که تاکنون در مجلس اقداماتی برای اجرای آن شده و پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

نماینده مردم یزد اظهار کرد: افزایش برخی حقوق‌ها برای شاغلان در مجموع صحیح نیست و باید به وضعیت پیشکسوتان عرصه تعلیم و ترییت و معلمان بازنشسته که حق بزرگی بر گردن همگان دارند بیش از گذشته با جدیت پیگیری و اقدام لازم و مناسب به عمل آید.

جوکار گفت: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در کنار طرح همسازی‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان جزو موارد اساسی و مطالبه دیگر برحق این قشر دلسوز و فرهیخته کشور است و هر کاری را برای رفاه و خدمت به آن‌ها انجام دهیم یک وظیفه و اجرا می‌شود.

صندوق‌های بازنشستگی، کانون‌ها و انجمن‌های صنفی معلمان باید در چارچوب مقررات و بدون وابستگی برای رسیدگی به حقوق اعضا و امور صنفی جامعه بزرگ هدف خود جدی فعالیت کنند و دولت و مجلس از آن حمایت مادی و معنوی دارد.

این کانون‌ها و انجمن‌های صنفی باید در کشور با حمایت‌ها تقویت شود که نقش مهمی در پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات جامعه هدف به خصوص پیشکسوتان و فعالان فرهنگی و معلمان فداکار کشور دارند که موضوعی مهم و ضروری است.

گفتنی است که در سال‌های اخیر بار‌ها بازنشستگان آموزش و پرورش در شهر‌ها و استان‌های مختلف ازجمله استان یزد با حضور در مقابل استانداری و شعبه کانون بازنشستگان بر رسیدگی مطالبات خود تاکید کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان رتبه بندی معلمان همسان سازی حقوق محمد صالح جوکار حقوق بازنشستگان با شاغلان رتبه بندی معلمان سازی حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین ماه در این زمینه بوده، قطعاً در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 848328 منبع: مهر برچسب‌ها محمد باقر قالیباف حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است