Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@14:33:30 GMT

امنیت کامل فضای خانه با محصولات آداک

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۲۲۵۲

امنیت کامل فضای خانه با محصولات آداک

  امنیت خانه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما در این روزهای پرهیاهو به حساب می‌آید. امروزه خبرهای زیادی در مورد سرقت منازل و ساختمان‌های تجاری می‌شنویم که می‌توانند کمی‌ نگران‌کننده باشند. راه‌های زیادی وجود دارد که برای ایمن‌سازی خانه در دسترس هستند. جایگزین کردن قفل‌های قدیمی ساختمان با قفل دیجیتال و استفاده از تجهیزات ایمنی دیگر یکی از اقدامات اساسی است که می‌توانیم به آن روی بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
گروه بازرگانی آداک برترین واردکننده لوازم هوشمند خانگی مانند قفل دیجیتال در ایران است که محصولاتی باکیفیت و بادوام را با قیمتی فوق‌العاده در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌دهد. قفل کمد دیجیتال یکی از این موارد است که قابل نصب در انواع باشگاه‌های ورزشی و ساختمان‌های اداری بوده و گزینه‌های ایمنی جالب توجهی را فراهم می‌آورد. اگر به دنبال گزینه‌های مناسب برای افزایش ایمنی خانه و اعضاء خانواده خود هستید، با مشاورین آداک تماس بگیرید.
قفل های دیجیتال آداک
قفل دیجیتال یکی از راه‌حل‌های امنیتی کم‌هزینه و آسان است که قابل نصب در انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی بوده و بخش زیادی از دردسرهای مربوط به رفت و آمد را از میان برمی‌دارد. در مواردی که افراد زیادی به یک ساختمان رفت و آمد دارند، کپی‌برداری از کلید برای هر کدام از آن‌ها کاری بسیار دشوار خواهد بود. این قفل‌ها بهترین روش ممکن را برای راحت شدن از دست کلیدهای فلزی ارائه می‌دهند.
مطمئنا برای همه ما پیش آمده است که کلیدهای خود را در جاهای مختلفی جا بگذاریم یا در هنگام خارج شدن از منزل مدت‌ها به دنبال آن‌ها بگردیم. قفل های دیجیتال این مشکل را به صورت کامل از بین برده و راه‌های نوین‌تری برای قفل یا باز کردن درب به شما ارائه می‌دهند. 
انواع قفل دیجیتال آداک
قفل های دیجیتال ارائه شده توسط آداک لاک عبارت‌اند از:
قفل اثر انگشتی
این قفل‌ها برای هردوی ساختمان‌های مسکونی و اداری بسیار کارامد هستند و قابلیت ثبت اثر انگشت ۱۰۰ نفر را دارند. 
قفل رمزی
این محصولات ساده‌ترین عملکرد را در میان محصولات هوشمند دارند. قابلیت تغییر رمز در عرض چند ثانیه از مزایای چشمگیر قفل رمزی به شمار می‌آید.
قفل کارتی
همانطور که از اسم آن پیداست، این قفل با استفاده از یک کارت یا تگ (Tag) باز می‌شود. امکان کپی‌برداری بدون اجازه از کارت‌ها به هیچ عنوان وجود ندارد.
قفل کمد الکترونیکی
این محصولات بیشترین بهره‌وری را برای باشگاه‌های ورزشی و استخرها به دنبال دارند. با استفاده از این قفل‌ها دیگر نیازی نخواهید داشت که افراد زیادی را مامور نگهداری از کلیدها کنید.
درب‌های قابل استفاده برای نصب قفل دیجیتال
قفل دیجیتال درب ضد سرقت همواره به عنوان یک محصول محبوب برای ایمن‌سازی انواع ساختمان‌ها محسوب می‌شود. این قفل‌ها در برابر انواع ضربات سنگین مقاومت داشته و امنیت خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورند. بسته به مدل انتخاب شده، قفل های دیجیتال را می‌توانید روی طیف گسترده‌ای از درب‌ها نصب کنید:
درب‌های یو پی وی سی (UPVC)   درب‌های چوبی   درب‌های آلومینیومی و شیشه‌ای   درب‌های فلزی سنگین
این محصولات معمولا در ساختمان‌های عمومی مانند بیمارستان‌ها، ادارات و مدارس استفاده می‌شوند. اما بکارگیری آن‌ها برای منازل نیز کاملا رایج بوده و افراد زیادی برای ایمن‌سازی ورودی و اتاق‌های مختلف از آن‌ها بهره می‌برند.  
امنیت قفل های دیجیتال
قفل های دیجیتال اغلب با استفاده از مواد درجه یک و آلیاژ‌های بسیار مقاوم ساخته می‌شوند و نمی‌توان به راحتی از سد آن‌ها گذشت. علاوه بر این، تقریبا تمامی قفل های هوشمند دارای ویژگی هشدار خودکار هستند که در صورت هرگونه تلاش برای ورود غیرمجاز به خانه شما را باخبر خواهند کرد. بنابراین پس از بکارگیری این قفل‌ها در ورودی خانه خود می‌توانید با خیال راحت به مسافرت بروید، با علم به اینکه از هر جای دیگر نظارتی دائمی بر امنیت ساختمان خواهید داشت.
مزایای استفاده از قفل‌های دیجیتال آداک
بکارگیری فناوری روز اولین مزیتی است که در هنگام استفاده از قفل دیجیتال به ذهن می‌رسد. در حال حاضر، سارقین و افراد مزاحم از روش‌های بیشتری برای ورود به منازل و ساختمان‌های دیگر استفاده می‌کنند و قفل‌های قدیمی دیگر توانایی چندانی در متوقف کردن آن‌ها ندارند. به همین خاطر، باید به دنبال گزینه‌هایی باشیم که کار را تا حد امکان برای آن‌ها ساخت می‌کنند. در ادامه برخی از مزایای دیگر قفل های دیجیتال را مشاهده می‌کنیم:
راحتی بیشتر و عدم نیاز به کلید
در هنگام استفاده از مواردی مانند درب اثر انگشتی دیگر هیچ نیازی به حمل کلیدهای فیزیکی نخواهید داشت. تنها اثر انگشت افراد را در حافظه قفل ثبت کرده و امنیت ساختمان را به خوبی تامین کنید.
قابلیت استفاده از گوشی همراه و دستیار صوتی هوشمند
بیشتر مدل‌های قفل دیجیتال قابل ادغام با گوشی هوشمند و دستیار صوتی هستند. بدین صورت، تنها با استفاده از چند حرکت ساده در گوشی همراه یا با فرمان صوتی می‌توانید کنترل کامل قفل را در اختیار داشته باشید.
امکان بررسی داده‌های مربوط به عبور و مرور افراد
قفل های دیجیتال تمامی اطلاعات مربوط به عبور و مرور افراد را در خود ذخیره می‌کنند تا در مواقع نیاز بتوانید سری به آن‌ها زده و ببینید که وضعیت ایمنی خانه به چه صورت است. 
قابلیت برنامه‌ریزی برای باز و بسته شدن درب
یکی از مزایای جالب توجه قفل دیجیتال این است که می‌توان آن‌ها را برای باز یا بسته شدن در ساعات مختلف روز برنامه‌ریزی کرد. این ویژگی برای ادارات پر رفت و آمد بسیار کارامد است.
امنیت بالا
امکان انتخاب و تغییر رمز عبور یا اثر انگشت در زمان دلخواه یک گزینه ایده‌آل است. این کار به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارد و به ساده‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. اکثر سارقین می‌دانند که قفل‌های سنتی را به چه صورت از سر راه بردارند، اما قفل دیجیتال آن‌ها را کاملا به چالش خواهد کشید.  
تجهیزات هتلی آداک
آداک لاک در کنار محصولاتی مانند درب اثر انگشتی ، طیف گسترده‌ای از محصولات مناسب را برای هتل‌ها ارائه می‌دهد. یکی از این محصولات نشانگر وضعیت اتاق هتل است که راحتی و آرامش بی‌نظیری را برای مسافرین شما فراهم خواهد آورد. در میان تجهیزات هتلی دیگر آداک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مینی بار هتلی   گاوصندوق یا سیف باکس هتلی   قفل هتلی   پاور سوئیچ   ترموستات هوشمند   کنترلر هوشمند آسانسور 
اگر به دنبال تجهیز هتل خود با محصولات روز دنیا هستید، این امکان را در اختیار دارید که به صورت ۲۴ ساعته با مشاورین آداک تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در مورد گزینه‌های در دسترس دریافت کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آداک امنیت فضای خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: امنیت روانی با انسجام و سلامت اجتماعی و توسعه ارتباط مستقیم دارد و ضروری است تا مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی در استان اردبیل احصا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته امنیت روانی استان اردبیل اظهار کرد: نقدپذیری مسئولان لازمه احساس امنیت روانی شهروندان است و شایسته است تا با احصای مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی شهروندان اردبیلی و راهکارهای بازتولید احساس امنیت ذهنی در استان کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت با ماهیت روانی خود، از مقوله‌های حقوق عمومی است و توجه به صیانت از آن و شناسایی راهکارهای بازتولید در تمام ابعاد، از ضروریات است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از بستر فضای مجازی در راستای ایجاد ناامنی روانی در جامعه با انتشار محتواهای کذب و مجرمانه، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط دستگاه‌های ذیربط و واکنش سریع به هرگونه اعمال و رفتار مجرمانه فضای سایبری را خواستار شد.

آفاقی با تشریح مولفه‌های دیگری از موارد مخل امنیت روانی شهروندان مانند کارشکنی‌ها در امور مراجعین و سوءجریانات در ادارات، عدم دسترسی آسان مردم به مسئولان و وجود بسترهای فسادزا و سوءاستفاده از حقوق بیت‌المال، مسئولان بخش‌های مختلف را به نقدپذیری و تحمل شنیدن نظرات مخالف و ارتباط دوسویه تفاهم‌آمیز درجهت اصلاح امور فراخوانده، آن را لازمه احساس آرامش و امنیت روانی شهروندان دانست.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها در توسعه رضایتمندی مردم و حفظ امنیت روانی جامعه، بر ارتقای کارکرد روابط عمومی‌ها و جایگاه آن در مدیریت رسانه و اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی به موقع در جهت جلوگیری از ظهور و بروز شایعات تاکید کرد.

ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی

در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز با تشریح ماهیت تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های فضای مجازی با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت‌ها واکنش سریع به هرگونه جرائم سایبری را ضروری خواند.

رضا قاسمیان با اشاره به حقوق متقابل مردم و مسئولان، امنیت روانی مدیران را در راستای تمرکز در تصمیم‌گیری و خدمت‌رسانی شایسته حائز اهمیت دانست و از اصحاب رسانه خواست؛ رسالت خطیر خود در عرصه حفظ امنیت روانی جامعه  را به نحو مؤثر و بیش از پیش ایفا کنند.

وی ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی را یادآور شد و از اقدامات حوزه اجتماعی استانداری در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود