Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از تاسیس کانون کارفرمایی برای نخستین بار در استان خبر داد و ایجاد این کانون را بسترساز رفع چالش های حوزه کارفرمایی عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز ، حسین فلاح نژاد در اولین نشست هیأت مدیره کانون کارفرمایی استان البرز با تاکید بر مشخص شدن اهم اقدامات و الزامات تشکیل کانون، اظهار داشت : در این مجموعه لازم است به دنبال افرادی تاثیرگذار بود که به کار تیمی اعتقاد داشته باشند و به دلیل وجود افراد کاربلد و موثر در کانون و به واسطه اهداف مشخص شده، چشم انداز خوبی برای این کانونِ تازه تاسیس، دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعضای هیأت مدیره کانون باید پویا باشند چراکه با استفاده از ظرفیت های استانی و ملی از قابلیت‌های ویژه برخوردار هستند و کارفرمایانی که در انتخابات شرکت کرده‌اند واجد شرایط مورد نظر بوده و هیات مدیره، متشکل از افرادی است که باعث افتخار استان و کشور هستند لذا حضور این تیم در کانون فرصت خوبی خواهد بود که از تجربیات و پتانسیل آنها استفاده شود.
مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی البرز تصریح کرد: کانون کارفرمایی استان با گذشت، همدلی و همراهی ایجاد شد و قطعا ماحصل فعالیت این مجموعه نتیجه رضایت بخشی خواهد داشت.
وی اظهار داشت: اختیارات خوبی در اساسنامه کانون قرار دارد و انتظار می رود هیأت مدیره از ظرفیت‌های تعریف شده، استفاده کند و اداره کل کار نیز در راستای رسیدن به اهداف کانون، تلاش خواهد کرد.
فلاح نژاد از برنامه ریزی برای تامین نیازهای صنفی انجمن ها یاد کرد و اظهار داشت: در صنوف مختلف باید این نیازسنجی، دنبال شود و آموزش یکی از آنها خواهد بود.
وی ادامه داد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دنبال مردمی شدن این وزارتخانه است لذا با ایجاد واسطه، این امر محقق خواهد شد و بهترین واسطه، تشکل‌ها هستند و کانون کارفرمایی به صورت‌ فراگیر در استان این مورد را مدیریت می کند.
مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به تشکیل کانون کارفرمایی استان، گفت: مقررات زائد و یا خلاء قانونی در تولید و اصناف از سرعت بخش کارفرمایی می کاهد لذا کانون می تواند با گفتمان سازی در بحث مقررات زدایی و یا وضع قوانین لازم، شرکت کند.
وی با تأکید بر تشکیل شورایِ گفت و گوی اجتماعی در سطح اداره کل، افزود : برای استفاده از ظرفیت تشکل هایی که با آنها کار می شود، حیطه های مختلفی تعریف شده که بستر مناسبی دارد؛ بحث مقررات زدایی از اهمیت ویژه برخوردار است و اغلب این مقررات زائد در حوزه تولید، صنعت و اصناف از سرعت بخش کارفرمایی می کاهد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز ادامه داد: دامنه فعالیت کانون محدود نیست و اگر در بحث مقررات زدایی و یا وضع مقررات جدید، کار شود می توان با توجه به فضای خوب ایجاد شده، ماحصل گفتمان سازی به سطوح بالا، ارجاع و محل مشورت مدیران قرار گرفت.
وی در ادامه به اختیارات اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی در دستگاه های اجرایی استانی اشاره کرد و اذعان داشت: اگر کانون متولی شود و یکی از سرفصل های آموزشی خود را به نمایندگان کارفرمایان در دستگاه های دیگر اجرایی کند، نمایندگان واقعی در هیأت های سایر دستگاه ها فعالیت خواهند داشت.
فلاح نژاد تاکید کرد: مجموعه اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی البرز این آمادگی را دارد که بخشی از آنچه قرار است در سال های آینده اتفاق بیافتد را از سال جاری دنبال کند لذا هرآنچه قابل واگذاری به بخش کارفرمایی خواهد بود قطعا این کانون به عنوان نماینده عالی انجمن های صنفی و صنعتی کارفرمایی استان در اولویت قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در راستای شناسایی کانون کارفرمایی و برقراری ارتباط با مسئولان استان، مساعدت لازم را خواهد داشت.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
30 شهریور 1400 11:50
اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز |
کد خبر : 245,463
اجتماعی
کلیدواژه ها: اولین کانون انجمن صنفی کارفرمایی,کارفرمایان,استان البرز
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی البرز کارورفاه اجتماعی کانون کارفرمایی کارفرمایی استان اداره کل تعاون مدیرکل تعاون استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ