Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با میزان، در مورد حواشی اخیر باشگاه نفت مسجدسلیمان و انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: همکارانم در تهران با گزینه‌های مربیگری دیگری برای جانشینی پورموسوی وارد مذاکره شدند و به زودی طی یکی دو روز آینده جانشین او را معرفی می‌کنیم.

وی در جواب پورموسوی که مدعی شده بود با بازیکنان لیست مورد نظر او مذاکره نشده است گفت: این‌طور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خواهان بازیکنی بود که به تیم دیگری پیوسته بودند در نتیجه تیم جدید او را به ما نمی‌داد. مثلا فلان بازیکن از تراکتور به ذوب آهن رفته است. ذوب آهن تازه این بازیکن را جذب کرده و قطعا او را به تیم دیگری نمی‌دهد. ذوب آهن به این بازیکن نیاز داشته که او را به خدمت گرفته است. پس گرفتن رضایت نامه چنین بازیکنی ممکن نیست. از ۵ بازیکنی که پورموسوی به ما اعلام کرد سه نفرشان قراداد داشتند و امکان فسخشان وجود نداشت. با دو نفر دیگر هم وارد مذاکره شدیم که وقتی پورموسوی نیامد و جواب تلفن ما را نداد مذاکرات ناتمام ماند.

عضو هیئت مدیره باشگاه در پاسخ به اظهارارت فکری در مورد مدیر حقوقی باشگاه نفت که مدعی شده او دوست دارد خودش تیم ببندد گفت: مصطفی سلیمانی معاونت ورزشی باشگاه است و به عنوان نماینده باشگاه موظف است از حقوق باشگاه دفاع کند در نتیجه در ساختار حرفه‌ای معاون ورزشی و مدیرعامل با بازیکنان وارد مذاکره می‌شود. بحث فراری دادن فکری توسط فرد خاصی نیست بلکه فکری مفاد قرارداد ما را نپذیرفت و قراردادی منعقد نشد. طی چند جلسه با او مذاکره کردیم و این جلسات طول کشید. در نهایت قرار شد در تهران و در حضور وکیلش قرارداد را امضا کند. همکاران ما در جلسه تهران حاضر شدند، ولی در نهایت به توافق نرسیدند.

شجاعی در مورد شرط سه باخت متوالی که مورد اعتراض محمود فکری بود تصریح کرد: سه باخت نبود و ۵ باخت بود. ضمن این که اتفاقی رخ نداده است در نهایت به توافق نرسیدند. موضوع پورموسوی فرق می‌کند. او قرارداد بسته بود و باید به قراردادش پایبند می‌ماند. او شرایط را قبول کرده بود و تیم به درخواست او راهی تهران شد و همه هزینه‌ها را پرداخت کرده و به دنبال لیست او بودیم. توقع داشتیم در تمرین حاضر شود. او گفت من دوشنبه به تهران نمی‌آیم و سه‌شنبه می‌آیم، ولی پس از آن نیامد و به تلفن‌ها پاسخ نداد.

وی به مذاکرات اخیر برای انتخاب سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اشاره و تاکید کرد: سرمربی به زودی مشخص می‌شود. از پور موسوی توقع داشتیم در مقابل رفتار و احترام اعضای باشگاه حداقل آداب را نگه می‌داشت و تلفنش را پاسخ داده می‌گفت که نمی‌تواند حضور پیدا کند. نه این که تماس‌ها را ببیند و پاسخ ندهد. حتی افرادی که حضورا مراجعه کردند را نپذیرد. توقع ما این است که یک پیام کوتاه دهد. ما در آن شرایط واقعا نمی‌دانستیم چه کنیم. بیشتر بخوانید: اختلاف ۵ میلیاردی دلیل غیبت پورموسوی در تمرینات نفت مسجدسلیمان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

رئیس باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اتریش که در آستانه قبول هدایت باواریایی‌ها است، تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در آستانه نهایی کردن حضور رالف رانگنیگ روی نیمکت این تیم به عنوان جانشین توماس توخل در پایان فصل جاری است. طبق گزارش روزنامه آلمانی «بیلد»؛ این مربی آلمانی به مدیران باشگاه بایرن گفته است که حاضر است در تابستان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. هنوز جزئیاتی باقی مانده که طرفین باید در مورد آنها به توافق نهایی برسند.

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: ما مذاکرات خوبی با رانگنیک داشته‌ایم اما باید چند روز دیگر منتظر بمانیم. او یک متخصص در صحنه فوتبال است و انتخاب بسیار خوبی است.

کریستوف فروند مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ هم پس از تساوی خانگی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مواجهه با این پرسش که «آیا سرمربی جدید ممکن است پیش از بازی برگشت با رئال معرفی شود؟»، خاطرنشان کرد: این را رد نمی‌کنم!

بایرن مونیخ و رانگنیک در آستانه توافق نهایی

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس آلمان» روز گذشته خبر داده بود؛ تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ از جمله اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه موافقت خود برای استخدام رانگنیگ را اعلام کرده‌اند. بایرنی‌های امیدوار هستند که این هفته با او قرارداد امضا کنند. بایرن می‌خواهد تا پایان ماه ژوئن 2027 سرمربی پیشین منچستریونایتد را روی نیمکت باواریایی‌ها داشته باشد و مشکلی در زمینه توافق با اتحادیه فوتبال اتریش هم ندارند.

رانگنیک  65 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد؛ در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی فوتبال اتریش و مسابقات یورو 2024 گذاشته، جایی که در گروه D با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه هستند.

توماس توخل اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید