Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مردم یمن امروز سه شنبه تظاهرات گسترده ای را در استان صعده برگزار کردند. برگزاری تظاهرات یمنی ها تحت عنوان «یمن به زودی آزاد خواهد شد» صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، یمنی ها در جریان این تظاهرات با سر دادن شعارهایی حمایت کامل خود از ارتش و کمیته های مردمی این کشور را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یمنی ها همچنین شعارهایی را علیه عربستان سعودی و متحدان آن سر دادند.

در سال ۲۰۱۴ میلادی بود که مردم یمن در اعتراض به سلسله بی‌کفایتی‌های دولت «عبد ربه منصور هادی» در عرصه‌های داخلی و خارجی دست به تظاهرات گسترده در مناطق مختلف کشور خود زدند.

در نهایت سلسله اعتراضات مردم یمن در سپتامبر همان سال به ثمر نشست و «عبد ربه منصور هادی» از کار برکنار شد. بدین ترتیب، انقلاب ۲۱ سپتامبر به عنوان یک دستاورد بزرگ و استراتژیک در تاریخ یمن ثبت شد.

کد خبر 5309985 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن استان صعده انقلاب 21 سپتامبر یمن ایالات متحده امریکا افغانستان فلسطین رژیم صهیونیستی لبنان فرانسه استرالیا انگلیس ایران روسیه سوریه عراق طالبان عربستان سعودی مردم یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از غزه، هزاران نفر از مردم مالزی با حضور در خیابان‌های شهر کوالالامپور ضمن حمایت از فلسطین و مردم غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

شماری از مسئولان سیاسی مالزیایی هم در این تظاهرات حضور داشتند.

معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در نوار غزه شدند.



کد خبر 6097120

دیگر خبرها

  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه