Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:07:39 GMT

کمک مالی سازمان هدفمندی یارانه ها به دانشگاه ها

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۳۵۳۵

کمک مالی سازمان هدفمندی یارانه ها به دانشگاه ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده در شصت و هشتمین اجلاس سراسری معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها که به صورت آنلاین برگزار شد با اشاره به اینکه علاوه بر بودجه اختصاصی دانشگاه‌ها، سازمان امور دانشجویان نیز از محل درآمدهای اختصاصی خود به دانشگاه‌ها کمک مالی می‌کند گفت: قطعاً این کمک‌ها جوابگوی هزینه‌های دانشگاه‌ها نیست و افزایش اعتبار سرانه دانشجویی در بودجه یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده با قدردانی از هماهنگی موجود بین معاونت‌های اداری مالی و دانشجویی دانشگاه‌ها گفت: با توجه به اینکه معاونین دانشجویی در برابر خواسته‌های دانشجویان پاسخگو هستند تفکیک بودجه حوزه خدمات رفاهی دانشجویی از بودجه کل دانشگاه در لایحه بودجه یک ضرورت است

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات حوزه دانشجویی در بخش رفاهی، تغذیه، خوابگاه، ورزش، مشاوره و … گفت: علاوه بر افزایش بودجه سنواتی، دانشگاه‌ها باید به فکر ایجاد منابع مالی پایدار درآمد اختصاصی از محل فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و همچنین ظرفیت فضاهای ورزشی برای پوشش مناسب هزینه‌ها باشند.

محمد رضا علم، نیز در این نشست با اشاره به برگزاری منظم اجلاس معاونان دانشجویی گفت: ارتباط نزدیک با بخش صف در حوزه دانشجویی برای وزارت علوم و سازمان یک اولویت است و در طول سال تحصیلی حداقل سه اجلاس مشترک با معاونان دانشجویی برگزار می‌شود.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، آرامش فضای دانشجویی در سالیان اخیر را حاصل ارتباط تنگاتنگ ستاد آموزش عالی و دانشگاه‌ها دانست و گفت: مجازی شدن خدمات و استفاده از بسترهای دولت الکترونیک بویژه سامانه سجاد به پاسخگویی به دانشجویان سرعت بخشید.

کد خبر 5309893 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه تهران واکسیناسیون دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه فنی و حرفه ای دوره دکتری دانشگاه ها آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان سال تحصیلی جدید سازمان امور دانشجویان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده سازمان همکاری اسلامی به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • ورود امیرعبداللهیان به گامبیا
  • امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد