Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، دکتر زینب اختری به سمت مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب شد.

به گزارش برنا، در فرازی از این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، درایت و سوابق ارزشمند به موجب این حکم، سرکار عالی را به عنوان مدیرکل امور زنان و خانواده منصوب می نمایم.

دکتر وحیدی در بخش دیگری از این حکم، اتخاذ تمهیدات لازم به منظور مشارکت فعال و اثربخش زنان در عرصه فعالیت های مختلف، تلاش در جهت تحکیم و تعالی بنیان خانواده، شناسایی وضعیت زنان و خانواده و تجزیه و تحلیل مسائل و معضلات مبتلابه آن، بررسی و انجام پژوهش های لازم در حوزه زنان، پیگیری، رسیدگی و تسهیل در امور زنان و خانواده و هدایت، راهبری و حمایت از دفاتر امور زنان و خانواده استانداریها از جمله اموری بر شمرده است که وزیر کشور انتظار دارد مدیرکل جدید امور زنان و خانواده وزارت کشور با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانونمداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است خانم زینب اختری دارای مدرک دکتری فیزیولوژی و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است.

مسئولیت زنان سرپرست خانوار جمعیت امام رضایی ها، مسئولیت بانوان و سلامت بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام، مجری طرح ملی حسنا (حمایت سی ماهه نسل آینده) در ۸ استان محروم کشور و مسئولیت کمیته نوروبیولوژی جنگ نرم دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... از جمله سوابق و تجربیات دکتر اختری است.

فعالیت های اجتماعی دکتر رینب اختری همچنین در قالب مجری طرح پودمانی مطالعات کودک و دوره تربیت مربی نهال در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، مجری اردوهای جهادی فرهنگی و سلامت در مناطق حاشیه ای شهر تهران و استان های محروم، مجری طرح افکارسنجی زائران و مجاوران درخصوص حجاب و پوشش در آُستان قدس رضوی دنبال شده است.

در حوزه فعالیت های علمی و تحقیقاتی، دکتر زینب اختری مؤلف چندین عنوان کتاب منتشر شده از جمله عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی، جهان بانو (زن و مساله حضور اجتماعی) و تفاوت های مغز زن و مرد از دیدگاه نوروبیولوژی است.

از دکتر زینب اختری که در جشنواره ها و همایش های مختلف علمی و فرهنگی، به عنوان پژوهشگر یا مؤلف برتر برگزیده شده،  مقالات متعددی در مجلات داخلی و بین المللی منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان خانواده وزیر کشور وزارت کشور دولت زینب فیزیولوژی سلامت امام رضا جنگ شهر تهران حجاب پوشش جهان زن و مرد وزارت کشور مدیرکل جدید امور زنان و خانواده امور زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

در حاشیه این واگذاری مجری مراسم به شوخی در مورد این واگذاری به مالکان جدید گفت: دیگر راه برگشتی نیست و وارد دنیایی شدید که هیچ پیش‌بینی از آن ندارید. خدا به دادتان برسد!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899042

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند