Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرن،ا حجت الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه در نشست فصلی با خبرنگاران که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است که خبرنگاران می‌توانند با فرهنگ سازی در این راستا جامعه را نسبت به این مهم آگاه کنند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران برای فرهنگ سازی کارهای خوب در جامعه تلاش کنند، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اطلاع رسانی اخبار درست به مردم ضروری است و خبر باید آگاهانه باشد و با انصاف همراه باشد.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: خبرنگاران باید نقاط ضعف و قوت مدیران و مسوولان را با هم بیان کنند و برای حل مشکلات جامعه اطلاع رسانی دقیق و به موقع داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: ۱۷ نشست با نمایندگان مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی برگزار شده و پیگیری امورات و پروژه‌های شهرستان بین آنها تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان نظارت بر اجرای درست و صحیح قانون است، تاکید کرد: نمایندگان نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند.
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: نمایندگان باید کار قانونگذاری و نظارت را انجام دهند و پیگیر پاسخگو بودن مدیران به مردم باشند و وظیفه نظارتی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه هر هفته در حاشیه برگزاری نماز جمعه میز خدمت برگزار می‌شود، افزود: مدیران و مسوولان دستگاه باید هر هفته در نماز جمعه شرکت کنند و در محل هایی که به عنوان میز خدمت در نظر گرفته شده است پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.
وی گفت: در مساجد هر محله شورای مودت تشکیل شده است که مشکلات محله را با حضور معتمدین مردم حل و فصل می کنند، این شورا تاکنون توانسته مشکلات بسیاری از مردم را در محلات رفع کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران کار خوب مدیران مورد تقدیر قرار می گیرد، بیان کرد: مدیرانی که کم کاری کنند و مردم را ناراضی نمایند مورد انتقاد قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا نشست فصلی امام جمعه بروجرد با خبرنگاران در جهت بررسی و رفع مشکلات شهرستان بروجرد برگزار می شود.

برچسب‌ها بروجرد خبرنگار لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد خبرنگار لرستان بروجرد خبرنگار لرستان امام جمعه خرم آباد امام جمعه بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود