Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:59:45 GMT

مصرف بالای گاز موجب محدودیت در گاز رسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۲۲۲

مصرف بالای گاز موجب محدودیت در گاز رسانی می‌شود

به گزارش ایرنا، سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز اصفهان در نشست با فرماندار تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان افزود: با توجه به محدودیت‌های شبکه‌ گازرسانی، با افزایش مصرف آن در استان اصفهان موجب بروز اختلال در فصل سرما برای مشترکین صنعتی و خانگی خواهد شد.

وی با اشاره به صنعتی بودن استان، گفت: مصرف گاز در فولاد مبارکه، ذوب‌آهن و نیروگاه‌ها بالاست که علاوه بر تأمین نیاز خانگی باید به انرژی موردنیاز این بخش‌ها نیز توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان یادآور شد: چند روز پیش باوجود گرمای هوا، مصرف گاز در استان از ۶۲ میلیون مترمکعب و متوسط روزانه فراتر رفته که  هشدار و نگرانی برای تأمین گاز در فصل سرما می‌شود.

علوی بابیان ضرورت  توسعه گازرسانی بر اساس نقشه و برنامه و منابع موجود، گفت: گسترش و رشد صنعتی و کشاورزی نیز باید متناسب با زیرساخت‌ها و با پیش‌بینی تأمین انرژی آن‌ها دنبال شود. 

فرماندار تیران و کرون در این نشست با اشاره به جهش اقتصادی و توسعه فعالیت‌های گلخانه‌ای در این منطقه، اظهار داشت: برای توسعه بخش‌های تولیدی به ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین انرژی نیاز است

مجید حججی از  فعالیت‌های اقتصادی و کمبود نیروی موردنیاز در این منطقه خبرداد و گفت: بخشی از نیروی کاری  فعالیت‌های صنعت و کشاورزی از شهرستان‌های مجاور برای کار به این شهرستان سفر می‌کنند.

تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد که توسعه گازرسانی همسو با گسترش گلخانه‌ها در سال‌های اخیر انجام‌شده است.

شرکت گاز استان اصفهان با توزیع سالانه ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی، از حیث میزان مصرف گاز در رتبه دوم کشور قرار دارد.

برچسب‌ها کشت گلخانه ای تیران وکرون اصفهان گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشت گلخانه ای تیران وکرون اصفهان کشت گلخانه ای تیران وکرون اصفهان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: این محدودیت صبح روز شنبه پانزدهم اردیبهشت از میدان فیض تا گلستان شهدا است، بنابراین از شهروندانی که قصد تردد از این مسیر را دارند تقاضا می‌کنیم مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: در این روز مراسم تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس و یک شهید گمنام را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تشییع پیکر پاک شهدا فردا _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ ساعت ۹:۰۰ از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به استقبال مردم شهیدپرور اصفهان و ارادتمندان به امام صادق (ع) و جمعیت کثیری که در این مراسم شرکت خواهند کرد، محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز تشییع شهدا تصریح کرد: این محدودیت صبح روز شنبه از میدان فیض تا گلستان شهدا است، بنابراین از شهروندانی که قصد تردد از این مسیر را دارند تقاضا می‌کنیم مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

کد خبر 750328

دیگر خبرها

  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد