Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر تهران و پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا سید مهدی حسینی پویا به عنوان نماینده شورا در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات موضوع تبصره ذیل ماده 17 « دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در بهره برداری از خطوط اتوبوسرانی، مینی بوس رانی، میدل باس و ون شهر تهران » انتخاب شد.

به گزارش برنا؛  سیزدهمین جلسه شورا موضوع  انتخاب یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات موضوع تبصره ذیل ماده 17 « دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در بهره برداری از خطوط اتوبوس رانی، مینی بوس رانی، میدل باس و ون شهر تهران » در دستور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این امر گفت: طبق تبصره 13 قانون بودجه سال 85 که حمایت از بخش خصوصی در حمل و نقل شهری پیش بینی شده بود آیین نامه ای توسط دولت برای این موضوع تدوین شد.   تشکری افزود: بر طبق این آیین نامه برای رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی اعم از شرکت ها و اشخاص حقیقی  در حدود 11 عنوان تخلفی کمیته ای بایستی تشکیل شود که در این کمیته یکی از نمایندگان از سوی شورای شهر تعیین می شود.    او افزود: شورا نیز در مصوبه 314 خود در سال 86 آیین نامه این موضوع را تدوین کرده و طبق ماده 42 برای رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی 5 نفر تعیین شده که یک نفر کارشناس خبره مطلع به انتخاب و معرفی شورا برای این کمیته بایستی انتخاب شود .    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ادامه داد: در این راستا کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا آقای سید مهدی حسینی پویا که  تجارب ارزشمندی در حوزه حمل و نقل دارند را پیشنهاد داده که در این کمیته حضور داشته باشند .    در نهایت آقای حسینی پویا با 12 رای به عنوان نماینده شورا  در جهت عضویت در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات موضوع تبصره ذیل ماده 17 « دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در بهره برداری از خطوط اتوبوس رانی، مینی بوس رانی، میدی باس و ون شهر تهران » انتخاب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران بودجه بخش خصوصی حمل و نقل آیین نامه دولت شورای شهر حمل و نقل اتوبوسرانی شورا شهر کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نماینده شورا بخش خصوصی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران