Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:46:26 GMT

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۲۹۷

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت

پوستر دیواری از جمله دیوار پوش‌های قدیمی به شمار می رود، که با گذشت زمان بر تنوع و کیفیت این کالای شیک و زیبا افزوده شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیوار دکور، امروزه بر تنوع عناصر دکوراسیون داخلی ساختمان افزوده‌اند ولی همچنان خرید و نصب پوستر دیواری در سبک های مدرن و کلاسیک در نمای داخلی ساختمان های مختلف را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه دیوار دکور یکی دیگر از فروشندگان مطرح در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی است. جهت مشاهدۀ برخی از انواع پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت به قسمت محصولات دیوارپوش این مجموعه مراجعه کنید.

ویژگی های پوستر دیواری مجلل

با عنایت به مطالبی که در قسمت ابتدای مقاله بدان اشاره کردیم، علت اصلی خرید و نصب پوستر دیواری در نمای داخلی ساختمان، ایجاد تغییر و تحول شگرف و چشم نواز در دکوراسیون است. از این رو قیمت پوستر دیواری ملاک انتخاب خیلی از افراد نمی باشد و بر اساس کیفیت وجنس کاغذ و طرح آن مشخص می شود. بدین ترتیب امکان خرید پوستر دیواری مجلل با قیمت ارزان برای طرفداران این سبک از طراحی دکوراسیون ساختمان فراهم می باشد.
استفاده از پوستر دیواری در نمای داخلی می تواند تغییرات چشمگیری داشته باشد. چرا که بیشترین فضای دکوراسیون ساختمان متشکل از سطح دیوار است. بنابراین چسباندن دیوارپوش یا پوستر دیواری می تواند تأثیر قابل توجهی بر زیبایی محیط داشته باشد. امروزه به راحتی می توان با استفاده از وسایل مختلف جلوۀ خاصی به دکوراسیون بخشید و بدین وسیله بتوان حال و هوای محیط را از حالت یکنواختی خارج کرد.
فروشگاه اینترنتی دیوار دکور با توجه به این مسائل همواره تلاش نموده متناسب با نیاز مشتریان و سلایق مختلف انواع آلبوم پوستر دیواری در دسته بندی های مختلف را تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد.
پوستر دیواری ساده، پوستر دیواری سه بعدی، پوستر دیواری برجسته، پوستر دیواری طرح منظره، پوستر دیواری طرح کودک از جمله دسته بندی های مختلف این نوع دیوارپوش به شمار می روند. هر کدام از این دسته بندی ها متشکل از طرح های متنوع می باشند و افرادی که قصد تهیۀ پوستر دیواری و یا پوستر در نمای اتاق پذیرایی و یا اتاق ها را دارند، می توانند با در نظر گرفتن یک سری فاکتورهای مهم، طرح مورد پسند خود را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

فاکتورهای مهم خرید پوستر دیواری

بر خلاف تصور برخی از افراد، جهت خرید پوستر دیواری، توجه به یک سری فاکتورهای مهم می تواند مفید باشد و تأثیر قابل توجهی بر جلوۀ نمای دکوراسیون خواهد داشت.

خرید پوستر دیواری لوکس برای پذیرایی

با توجه به اینکه افراد در ابتدای ورود به ساختمان در قسمت سالن پذیرایی قرار می گیرند، انتخاب پوستر دیواری لوکس و با دوام برای پذیرایی می تواند بسیار چشم نواز و جذاب باشد. علاوه بر آنکه ارزش و بهای ملک را چندین برابر می کند. بدین ترتیب اگر علاقه مند به نوسازی و یا ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون ساختمان هستید، خرید پوستر دیواری مجلل و با کیفیت می تواند بیش از خرید مبلمان و یا تلویزیون بزرگ تر و مواردی از این قبیل قابل توجه به نظر آید.
 بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم عجولانه نسبت به خرید پوستر دیواری اقدام نکنید و با مشورت گرفتن از افراد حرفه ای بهترین پوستر دیواری را جهت پوشش اتاق نشیمن و سایر اتاق ها با قیمت ارزان خریداری کنید.

خرید پوستر دیواری سه بعدی مناسب

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره شد، چند سال اخیر شاهد تولید، چاپ و عرضۀ انواع پوستر دیواری سه بعدی هستیم. مهمترین ویژگی که این نوع دیوارپوش دارد، سبک طراحی تصاویر آن است که به صورت تکه ای بر روی دیوار نصب می شوند. لازم به ذکر است که به این نوع محصول، پوستر دیواری نیز گفته می شود. امروزه خیلی از افراد طرفدار این سبک از طراحی پوستر دیواری هستند و ترجیح می دهند جهت تزئین نمای سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و قسمت های دیگر ساختمان از زیبایی تصاویر پوستر دیواری سه بعدی با طرح شکوفه های بهاری، گل ، مناظر طبیعی، اشکال هندسی و انتزاعی، دریا و اقیانوس، طرح شخصیت های انیمیشنی و کارتنی و ... بهره بگیرند.
بدین ترتیب می توانید جهت تزئین اتاق کودک از طرح های جذاب و فانتزی پوستر دیواری طرح کودک در ابعاد مختلف استفاده کنید. این سبک از طراحی محصولات پوستر دیواری توانسته باعث کاهش هزینه های لازم جهت تغییرات در دکوراسیون شود، چرا که تنها با خرید پوستر دیواری مدرن در ابعاد کوچک نیز می توان بر زیبایی دکوراسیون افزود. اگر تمایل به خرید پوستر دیواری با طرح های جدید را دارید، می توانید نگاهی به محصولات دیوار پوش فروشگاه دیوار دکور داشته باشید. با مشاهدۀ لیست متنوعی از طرح های پوستر دیواری و پوستر، محصول مورد پسند خود را به صورت کاملاً تضمین شده و با قیمت مناسب تهیه کنید.

قیمت پوستر دیواری لوکس

قیمت پوستر دیواری لوکس بر اساس میزان کیفیت کاغذِ پوستر دیواری مشخص می شود. البته در سطح بازار امکان خرید پوستر دیواری لوکس ارزان در ابعاد مختلف برای شما علاقه مندان به این سبک از طراحی دکوراسیون فراهم می باشد. به طور کلی انتخاب دیوار پوش می تواند به میزان قابل توجهی بر زیبایی و تنوع بخشیدن به نمای داخلی ساختمان بیافزاید .
جهت اطلاع از لیست قیمت انواع پوستر دیواری می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه کنید.
https://divardecor.com/
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیوار دکور پوستر دیواری سه بعدی خرید پوستر دیواری پوستر دیواری سه بعدی خرید پوستر دیواری سبک از طراحی پوستر دیواری داخلی ساختمان بدین ترتیب دیوار دکور نمای داخلی قابل توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند

یکی از محله‌هایی که می‌توانید آپارتمانی ارزان‌قیمت و البته با متراژ پایین پیدا کنید، مبارک‌آباد بهشتی است. یک واحد ۶۶ متری دو خوابه در این محله با ۴ سال سن به قیمت یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، واحد دیگری در محله مسعودیه با متراژ ۴۳ متر، ۲۰ سال سن و یک اتاق خواب به قیمت دو میلیارد تومان معامله می‌شود.

یک آپارتمان ۷ ساله با زیربنای ۶۲ متر و یک اتاق خواب در محله حسن‌آباد، یک میلیارد و ۳۰۲ میلیون تومان می‌ارزد.

با سرمایه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانید در محله آذری صاحب یک واحد آپارتمان ۴۴ متری ۱۵ ساله شوید.

برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز ۶۵ متری با دو اتاق خواب به بودجه‌ای حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با متراژ ۴۰ متر واقع در محله دولاب، دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در محله سلسبیل یک واحد ۲۱ ساله با متراژ ۴۰ متر به قیمت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمان دیگری در مولوی تهران با سنی حدود ۱۲ سال و زیربنای ۵۴ متر، دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

یک آپارتمان نوساز ۴۲ متری در محله شهدای خلیج فارس به قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

قیمت آپارتمان در محله‌های ارزان‌قیمت تهران (اردیبهشت ۱۴۰۳)

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟