Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرداد ستوده ظهر امروز در بازدید از روند ساختمان بیمارستان محله‌ای در شهر جدید عالیشهر از افتتاح این مرکز درمانی در مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان خبر داد و اظهار داشت: این مرکز نخستین بیمارستان محله‌ای بوشهر است که  عملیات ساخت آن سال ۱۳۹۷ آغاز شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه ساختمان بیمارستان محله‌ای عالیشهر۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: در ساخت بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر با  ۲۰ تخت بستری و بخش‌های گوناگون درمانی، تشخیصی و تخصصی، نقش مهمی در پاسخگویی به نیازهای درمانی به‌ویژه در بخش کرونا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته مطالبات مردم در حوزه زیرساخت‌های درمانی در شهرهای مختلف استان بوشهر محقق شده گفت: در این زمینه می‌تواند به  تجهیز و تکمیل بیمارستان‌های دیلم و اهرم اشاره کرد.

ستوده افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی اقدامات مهم و موثر در شهرها و روستاهای استان بوشهر انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان وزیر بهداشت بوشهر درمان بیمارستان محله معاون استاندار بیمارستان محله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

کد خبر 6090095

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد