Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محدودیت سنی برای تزریق واکسن افراد بالای ۱۸ سال وجود ندارد، گفت: واکسن به اندازه کافی در استان موجود است، واجدین شرایط تزریق واکسن در اسرع وقت به مراکز تزریق واکسن در استان مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند تا هرچه سریعتر شاهد پوشش کامل واکسیناسیون در استان باشیم، کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت را شکننده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر مردانی ۳۰ شهریورماه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته روند شیوع بیماری کرونا در پیک پنجم نزولی شده است، اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ۵۰ درصد است و باتوجه به کاهش رعایت پروتکل‌ها در هفته‌های اخیر در کشور و بالتبع آن در استان وضعیت فعلی شکننده است و امکان افزایش آمار ابتلا وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اگر مردم بحث واکسیناسیون و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگیرند، امکان ورود به پیک بعدی با سرد شدن هوا در هفته‌های آینده وجود دارد، مردم هم‌چنان باید به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ترغیب شوند.

وی با بیان اینکه محدودیت سنی برای تزریق واکسن افراد بالای ۱۸ سال در چهارمحال و بختیاری برداشته شده است، گفت: واکسن به اندازه کافی در استان موجود است، واجدین شرایط تزریق واکسن در اسرع وقت به مراکز تزریق واکسن در استان مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند تا هرچه سریعتر شاهد پوشش کامل واکسیناسیون در استان باشیم، باتوجه به اینکه در روزهای آینده واکسیناسیون دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد، بنابراین مردم در تزریق تعلل نکنند.

مردانی با تاکید بر اینکه بازرسی و نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید همواره با دقت انجام شود، خاطرنشان کرد: تمامی شهرهای چهارمحال و بختیاری از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده‌اند، اما در شهرستان‌های نارنجی و زرد باید بر اساس دستورالعمل‌ها محدودیت‌ها اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: محدودیت شبانه و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرهای نارنجی و زرد هم‌چنان پابرجا است و خودروهای که محدودیت‌ها را رعایت نکنند، مشمول جریمه می‌شوند.

وی در پایان خصوص سفر اربعین، توضیح داد: پیش شرط اعزام افراد به سفر اربعین تزریق دو دوز واکسن و تست منفی کرونا است، افراد نمی‌توانند حتی یک روز زودتر از موعد مقرر دوز دوم واکسن خود را تزریق کنند، بنابراین این افراد به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

انجام ۶۹۱ مورد بازرسی از ادارات چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال‌جاری

در ادامه جلسه شهاب قائدی- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری ۶۹۱ مورد بازرسی از ادارات استان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۲۷۹ مورد بازرسی در مرکز استان و ۴۱۲ مورد نیز از ادارات در سطح شهرستان‌ها بوده است.

وی بیان افزود: در روند بازرسی‌های بهداشتی از ادارات چهارمحال و بختیاری دو مورد اخطار کتبی و ۵۲۰ مورد اخطار شفاهی صادر شده است.

 قائدی خاطرنشان کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اد ارات چهارمحال و بختیاری از ۶۰ درصد در ابتدای سال‌جاری به ۸۰ درصد رسیده است، بازرسی‌ها تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و دورکاری نیز بر اساس رنگ‌بندی جدید باید اجرا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا پیک پنجم کرونا کرونا در ایران رعایت پروتکل های بهداشتی چهارمحال و بختیاری رعایت پروتکل ها تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای تدارک دنیا می‌باشد؛ باید کیاست به خرج داد و برای آخرت ذخیره کرد.

وی افزود: هر کدام در مجموعه‌ای فعال هستید که باید به نوع کار، کیفیت، سلامت و... تمام آنچه برای کار لازم می‌باشد توجه کنید، چراکه کوتاهی در همه این موارد پرونده ما را در آخرت سنگین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دقت به خرج دهیم و اگر در کار خدا را در نظر بگیریم، آخرت خودمان آباد می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه جلسات از مشکلات کارگران و بایدهای ویژه کارگر سخن گفته و ضرورت دارد در جلسات به این موضوعات پرداخته شود، تصریح کرد: کارفرمایان،مدیران و آحاد مردم باید مراقبت باشیم، حقی از کارگری ضایع نشود، بایدهای ایمانی مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به کارفرمایان در برخورد با کارگران اظهار کرد: کارفرمایان در برابر کارگر تکبر، خودفروشی به خرج ندهد، تواضع دل کارگران را بانشاط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در برابر کارگر خضوع و کوچکی باید کرد، کارفرما باید تواضع و رعایت حقوق کارگر در همه جهات اخلاقی مدنظر داشته باشد.

وی خطاب به کارگران در برخورد با کارفرمایان بیان داشت: کارگر باید نسبت به کارفرما مستمر بهانه تراشی نکند و مطابق وهمیات خود علیه کارفرما جوسازی نکند چراکه محیط کار آلوده می‌شود و کار مفید رقم نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه امروز محیط کار و کارگری، محیط جهاد است یادآور شد: مجاهد در عرصه جهاد، وظیفه‌اش رصد، مراقبت، نگاه به دشمن، همراهی با دوستان، تلاش برای رشد و پیشرفت است.

وی درباره حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا اذعان کرد: اسلام، معارف اسلامی و انقلاب اسلامی در آمریکا نفوذ کرده و جایگاه ظالم و مظلوم در ذهن دانشجویان مشخص شده، آنچه امام خمینی (ره) ۴۵ سال پیش در ایران پایه‌گذاری کرد، آرام آرام به آمریکا رسیده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به صادر شدن انقلاب بعد از ۴۵ سال به کشورهای دیگر اظهار کرد: تفکر انقلاب در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی نفوذ کرده است.

وی تاکید کرد: عرصه کار، کارگری و کارفرمایی را عرصه جهاد بدانید، مجاهدانه برای کار تلاش کنید و بدانید با این کار آخرت خود را آباد می‌کنید.

کد خبر 6093107

دیگر خبرها

  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان