Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رسول امیری سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان اظهار داشت: بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا، متناسب با وضعیت شهرستان ها تیم‌های بازرسی به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در مقابله با کرونا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان‌ تیم‌های ۳۰ نفره بازرسی بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت دارند افزود: چهار شهرستان خوزستان در رعایت پروتکل های بهداشتی عملکرد مطلوبی نداشتند که به فرمانداران آنها تذکر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری در خصوص عملکرد بانک ها در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: به تمام بانک‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند به صورت کتبی تذکر داده شد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان ادامه داد: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز فهرستی از  بانک‌هایی که پروتکل های بهداشتی را در استان رعایت نمی کنند ارائه داد که منجر به پلمب ۲ شعبه بانکی شد.

وی اضافه کرد: کمترین همکاری در سطح شهرستان ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی به پلمب و یا تعطیلی شعبه بانک منجر می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه باید برای افزایش پوشش واکسیناسیون تدبیری اندیشیده شود گفت: برای جمعیتی که بیشترین جابجایی را در جامعه دارند باید الزاماتی تعیین شود تا مشاغل پرتردد از طریق اصناف و اتحادیه ها ترغیب و ملزم به تزریق واکسن شوند.

مختار حیدری افزود: در نیروی انتظامی، نیروها حتما باید کارت واکسیناسیون به همراه داشته باشند و در صورت واکسینه نشدن و ابتلا به کرونا ۲ هفته استراحت از مرخصی سالانه آنها کسر می‌شود.

تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰هزار دُز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

طبق آخرین رنگ بندی چهار شهرستان شوشتر، ماهشهر، شوش و هندیجان در خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی خوزستان اهواز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی خوزستان ویروس کرونا تسهیلات بانکی خوزستان اهواز محدودیت های کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهرگفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اطلاع از  اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می‌کند.

او گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو کردند.

سرهنگ براتی  با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت