Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@08:10:20 GMT

زمان قرع کشی تارا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۶۶۰

زمان قرع کشی تارا مشخص شد

قرعه کشی طرح پیش فروش خودرو تارا فردا چهارشنبه با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته، در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش محصول تارا از یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت سه روز آغاز شد و اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودرو‌های ثبت نامی است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس، آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است. در برنامه ریزی صورت گرفته، در آینده نزدیک، رنگ‌های خاص سفارشی نیز به طیف رنگ‌های محصول تارا افزوده خواهد شد.

تارا خودرویی خانوادگی، ایمن، مناسب برای تردد در شهر و سفر‌های جاده ای، دارای استاندارد‌های ایمنی و رفاهی مدرن بوده و در ابتدای ورود به بازار با استقبال بالای مشتریان روبرو شده است.

ایران خودرو برنامه افزایش ظرفیت تولید این محصول را براساس تقاضای بازار در دستور کار دارد. دستیابی به بالاترین سطح کیفی محصول تارا از اولویت‌های این خودروساز است.

گفتنی است، در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی که پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ 140 میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و به صورت زنده از سایت باشگاه پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان/

برچسب ها: تارا ، قیمت ، قرعه کشی خودرو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000P8w

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تارا قیمت قرعه کشی خودرو طرح پیش فروش ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد