Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:31:22 GMT

ورود نیروهای ارتش سوریه به یک شهرک جدید در استان درعا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۷۲۷

ورود نیروهای ارتش سوریه به یک شهرک جدید در استان درعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المرصد، منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه در راستای بسط سیطره خود بر استان درعا وارد شهرک جدید در این استان که تحت کنترل گروههای مسلح بود، شده است.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه به همراه نیروهای امنیتی و پلیس نظامی روسیه وارد شهرک تل شهاب در حومه غربی درعا شده است و در یکی از مدارس این شهرک مرکز حل و فصل برای رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب، دایر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که خبرنگار سانا چند روز قبل از روند رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب و تحویل سلاح به ارتش سوریه در شهر طفس در حومه شمالی غربی درعا براساس توافق حل و فصل طراحی شده توسط دولت سوریه خبر داده بود.

گفتنی است که چند روز قبل هم منابع خبری از ورود برخی واحدهای ارتش و نیروهای امنیتی سوریه به منطقه المزیریب در غرب درعا در جنوب سوریه خبر داده بودند و اینکه همزمان با ورود این نیروها به المزیریب، مرکزی نیز برای رسیدگی به اوضاع افراد تحت تعقیب و تحویل سلاح‌های آن‌ها ایجاد شد.

منابع امنیتی پیش بینی کرده بودند که توافق‌های مشابهی به دست بیاید و طی آن ارتش سوریه ظرف روزهای آینده وارد مناطق دیگر از قبیل تل شهاب، طفس و مناطقی در حومه غربی درعا شود که امروز ارتش سوریه در این راستا وارد تل شهاب شد.

کد خبر 5310129

منبع: مهر

کلیدواژه: درعا ارتش سوریه تل شهاب ایالات متحده امریکا افغانستان فلسطین رژیم صهیونیستی فرانسه لبنان استرالیا انگلیس ایران روسیه سوریه عراق طالبان زیردریایی هسته ای ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت بار دیگر یک کشتی اسرائیلی و همچنین بندر «ایلات» را مجددا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی MSC DARWIN را در خلیج عدن با چند موشک دریایی مناسب و چند پهپاد با دقت مورد اصابت قرار داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین با چند موشک بالستیک و کروز چند هدف وابسته به دشمن صهیونیست را در منطقه ام‌الرشراش (بندر ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله دقیق قرار دادند.

این چندمین باری است که ارتش یمن در راستای حمایت از عزه، بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه