Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: خدمت در استان کرمان برای من افتخار است و با تمام وجود تا ثانیه‌ای که امضای من اعتبار دارد از جدیت کارم کم نخواهم کرد.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند در شورای راهبردی مدیران ارشد استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، 8 نماینده استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورا برگزار گردید، عنوان کرد: همه ما باید از مطالبه و نقد به عنوان وظیفه اداری، اخلاقی و شرعی حمایت کنیم، اما اجازه به تخریب و تشویش ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمام تلاشم بر این بوده که در جابجایی دولت، اخلالی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود و به شخصه هم نه تردید و کم‌کاری را انجام می‌دهم و نه می‌پذیرم.

استاندار کرمان گفت: ممکن است افرادی که در فضای عمومی اطلاع کافی ندارند، تصور کنند که استاندار تلاش بر ماندگاری دارد، اما همه آنهایی که باید بدانند و خداوند می‌داند که من تلاش بر رفتن می‌کنم، اما بر ماندن خیر."

زینی‌وند افزود: خدمت در استان کرمان برای من افتخار است و با تمام وجود تا آخرین لحظه در دیار کریمان و سردار شهید قاسم سلیمانی و تا ثانیه‌ای که امضای من اعتبار دارد از جدیت کارم کم نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه خیلی از زعمای دولت و نظام به واسطه سابقه و عملکرد بنده در استان‌های اطراف به من محبت دارند، با هر 10 نماینده استان کرمان تعامل دارم افزود: هیچ تلاشی از سوی نمایندگان برای اصرار بر ماندن من در استان کرمان ندیده‌ام، خودم آنها را قسم دادم که هیچ وقت این تلاش را نکنید.

وی اضافه کرد: اگر وزیر کشور و معاون سیاسی ایشان که از عقلا و باسابقه‌ها و معتمدان نظام هستند، تصمیمی در مورد حضور من در جای دیگر از کشور و یا استان بگیرند، بر همان عهدی که در روز معارفه خود به عنوان استاندار کرمان گفتم، می‌مانم.

زینی‌وند عنوان کرد: من آدم جمهوری اسلامی هستم و سال‌ها است که خط و ربط خود را حاکمیتی و در چارچوب گفتمان نظام تعریف کرده‌ام و ربطی به هیچ دولتی ندارد، این پرونده و گفتمان و رفتار من است.

استاندار کرمان تصریح کرد: چه در استان کرمان باشم یا وزیر و بیکار، همین رفتاری را که تا الان در کرمان و استان‌های اطراف داشتم، خواهم داشت. اینگونه تلقی نشود که استاندار تلاش بر ماندگاری می‌کند.

وی ادامه داد: مطالبه دوستان را مورد احترام قرار می‌دهم، اما اجازه ندهیم تخریب و تشویش صورت گیرد تا فضای کار در استان متوقف نشود. اطلاع هم دارم که دولت با آرامش برای مدیریت استان‌ها در حال تصمیم‌گیری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه استان کرمان مجلس شورای اسلامی دولت وزیر کشور معاون سیاسی معارفه جمهوری اسلامی استاندار کرمان علی زینی وند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان علی زینی وند استاندار کرمان تخریب و تشویش استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب

بابک نونهال در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به کسانی که در بستر فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین و حتک حیثیت اقدام به نشر اخبار کذب می‌کنند مطمئن باشند شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و صحت اخبار را از کانال‌های رسمی و مجاز پیگیر باشند.

دادستان مشگین شهر در ادامه اشاره کرد: دستگاه قضایی با کسانی که به انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی دست می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نونهال صداقت در گفتار را اصل اساسی در دینداری اعلام کرد و گفت: نشر اکاذیب و بازی با روح و روان مردم در هیچ مکتبی جایگاهی ندارد و دین اسلام تشویش اذهان عمومی را به دشت مذموم و ناپسند می داند.

وی از رسانه ها خواست؛ در ترویج و نشر اخبار صحیح و درست در مشگین شهر کوشا باشند تا مردم بتوانند اخبار را از مجاری درست و صواب خود دریافت کنند.

کد خبر 6088758

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟