Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عامل قتل مسلحانه جوان ۲۱ ساله زاهدانی پس از ۱۰ ماه فرار به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ششم آبان ماه سال ۱۳۹۹ در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۱ ساله، در یکی از محور‌های فرعی بخش کورین شهرستان زاهدان تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد مقتول که راننده یک دستگاه وانت سوخت کش بوده است بعد از تخلیه سوخت خود در مسیر برگشت به منزل در محور مذکور مورد حمله مسلحانه فردی ناشناس قرار گرفته که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش در دم کشته و خودروی او واژگون می‌شود.

کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان پس از شناسایی هویت مقتول با حضور در محل سکونتش تحقیقات گسترده‌ای را آغاز، و موفق شدند .

عامل اصلی این جنایت، که یکی از هم محلیان وی بود را شناسایی و مشخص شد این فرد مدت‌ها با مقتول اختلاف و خصومت دیرین داشته و با انگیزه تسویه حساب شخصی او را در مسیر بازگشت به منزل با شلیک کلت کمری به قتل رسانده و سپس به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتل در استان و ترددش در سطح شهرستان زاهدان به دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های حومه زاهدان شناسایی، و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۰ سال فرار دستگیر شد. وی با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت سال جاری در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر قتل یک نفر شد، دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توانستند قاتل و هفت نفر از عاملان درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

کد خبر 6099432

دیگر خبرها

  • قاتل در دام پلیس یزد
  • پایان فرار قاتل در «گرمدره»
  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند