Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره اصلاح برند واکسن، تاکید کرد: اصلاح هرگونه اشکال در برند واکسن صرفا توسط ستاد مرکزی وزارت بهداشت انجام خواهد شد تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تغییر برند واکسن افرادی که قصد سفر به خارج از کشور دارند، در کارت واکسن دیجیتال و در ازای دریافت پول، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تاکید کرد: دسترسی اصلاح برند واکسن، به خاطر رفع اشکالات ثبت واکسن، تنها در سه دانشگاه علوم پزشکی اخیرا فعال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دسترسی از امروز در سراسر کشور غیر فعال شد.

کلیه موارد ثبت شده تغییر برند با دقت در حال بررسی هستند و اگر مواردی بر خلاف واقعیت ثبت شده باشد ضمن برگرداندن به حالت اولیه، گزارش پیگیری آن به بازرسی وزارت بهداشت ارائه خواهد شد.

از این پس اصلاح هرگونه اشکال در برند واکسن صرفاً توسط ستاد مرکزی وزارت بهداشت انجام خواهد شد تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود.

همچنین مسافران به خارج از کشور برای دریافت کارت واکسن دیجیتال هیچ پولی نپردازند، تنها مرجع رسمی دریافت کارت واکسن دیجیتال سامانه vcr.salamat.gov.ir است.

بعضی افراد یا سازمان‌ها در ازای مبالغی، نامه یا کارت کاغذی، پلاستیکی یا دیجیتال به زبان انگلیسی خارج از سیستم وزارت بهداشت صادر می‌کنند که فاقد اعتبار است.

طبق اطلاعیه‌ای که به تمامی سفارتخانه‌ها ابلاغ می‌گردد تنها کارت دیجیتال رسمی وزارت بهداشت به آدرس vcr.salamat.gov.ir معتبر است. مسافران به خارج از کشور با مراجعه به این آدرس می‌توانند ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کارت بین‌المللی دیجیتال دریافت کنند که در همه‌ کشورها معتبر است.  

تزریق و دریافت کارت واکسن در سراسر کشور کاملا رایگان است و افراد هیچ پولی نباید به هیچ کسی در ازای تزریق یا دریافت کارت واکسن بپردازند.

بنابر اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مردم عزیز لطفا تمامی درخواست‌ها برای دریافت پول در ازای هر خدمتی از واکسیناسیون را بلافاصله به شماره تلفن ۱۹۰ - بازرسی و پیگیری شکایت‌های مردم وزارت بهداشت - اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران واکسن کرونا وزارت بهداشت دریافت کارت واکسن وزارت بهداشت برند واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز گذشته چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال بود.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

رقابت برای کسب صندلی‌های سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز  آغاز می‌شود و در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.
داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟