Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:03:06 GMT

حذف زودهنگام نیما عالمیان از مسابقات تنیس روی میز قطر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۴۳۸

حذف زودهنگام نیما عالمیان از مسابقات تنیس روی میز قطر

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات تنیس روی میز استار کانتندر که به میزبانی قطر در جریان است، نیما عالمیان امروز نخستین دیدار خود را مقابل «جانگ سئونگیل» از کره جنوبی با نتیحه ۳ به یک واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

نیما عالمیان ۲۸ ساله در حالی در این دیدار متحمل شکست شد که حریف کره ای اش تنها ۱۷ سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالمیان در دور نخست مسابقات استراحت داشت.

امروز همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده کشورمان مقابل نماینده کشور میزبان به نام «احمد الواقی» به پیروزی سه بر صفر دست یافت و به مرحله سوم راه یافت.

امین احمدیان دیگر نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز استارکانتندر قطر است. وی در دور نخست مسابقات ببرابر «فاندو منگ» از آلمان ۳ بر صفر باخت و حذف شد.

کد خبر 5310165

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز قطر نیما عالمیان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا جام جهانی فوتسال فوتسال مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد جام جهانی 2021 فوتسال مسابقات قهرمانی آسیا هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ملی ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.

تیم پسران کشورمان در بازی اول انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.
امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

کد خبر 6089353

دیگر خبرها

  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد