Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@00:51:20 GMT

فرصت استخدام منابع انسانی برای شرکت های معتبر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۶۵۰

فرصت استخدام منابع انسانی برای شرکت های معتبر

جذب و استخدام کارجویان و همچنین به وجود آوردن فضایی برای نگه داشت کارمند، همگی در میان وظایف تیم منابع انسانی به شمار می‌آید و به همین خاطر است که در پروسه استخدام این افراد، کارفرمایان وسواس بسیاری به خرج می‌دهند.

به همین خاطر، شرکت‌های معتبر ایران آگهی‌های استخدامی خود در رابطه با استخدام منابع انسانی را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند تا بتوانند به متخصصین این حوزه دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شما این امکان را دارید تا این آگهی‌ها و شرکت‌های معتبر درخواست کننده را بررسی کنید و همین امروز برای آنها درخواست دهید!

 

چه شرکت‌های برای استخدام منابع انسانی آگهی دارند؟

شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران همیشه ایران تلنت را برای انتشار آگهی‌های استخدامی خود انتخاب می‌کنند و همچنین کارفرمایان ایران تلنت را به عنوان بستری برای دسترسی به کارجویان بازار کار در نظر می‌گیرند. در مورد آگهی‌های منابع انسانی نیز، شرکت‌های بزرگ و کارفرمایان به اهمیت منابع انسانی واقف هستند و به همین خاطر آگهی‌های این حوزه را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند. برخی از این شرکت‌ها به شرح زیر هستند:

علی بابا

گروه علی بابا از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه گردشگری در ایران است که در حال حاضر بیش از 600 کارمند دارد. این شرکت برای استخدام و جذب بهترین‌های بازار کار به دنبال افرادی در حوزه منابع انسانی است تا بتواند تیم خود را بزرگ‌تر و پویاتر کند.

ایرانسل

ایرانسل از شرکت‌های معتبر و شناخته شده اپراتور تلفن همراه در ایران است. این شرکت نیز برای پیشبرد فعالیت‌های مربوط به تیم منابع انسانی خود و همچنین کارهای مربوط به آموزش کارکنان نیاز به فردی متخصص در این حوزه دارد.

کوبل دارو

کوبل دارو یک شرکت دارویی خصوصی در ایران است که سال‌ها توانسته در این حوزه فعالیت کند و در میان شرکت‌های معتبر ایران شناخته می‌شود. فعالیت‌های اصلی این شرکت دارویی واردات، تولید، توزیع و فروش و بازاریابی است. این شرکت دارویی در حال حاضر برای گسترش تیم منابع انسانی خود به دنبال فردی کاربلد است که بتواند فرایندهای منابع انسانی را پیش ببرد.

کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه، یکی از شرکت‌های بزرگ مالی در ایران است که با 700 کارمند، طیف وسیعی از خدمات مالی را به مشتریان بین المللی خود ارائه می‌دهد. آگاه در حال حاضر به دنبال فردی متخصص در حوزه منابع انسانی است تا بر روند استخدام و دیگر کارهای این تیم نظارت داشته باشد.

اینها تنها چند نمونه از شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران هستند که در ایران تلنت آگهی‌های استخدامی خود در حوزه منابع انسانی را منتشر کرده‌اند. برای مشاهده کامل این لیست همین امروز به ایران تلنت مراجعه کنید.

 

چه افرادی می‌توانند برای فرصت‌های شغلی منابع انسانی در ایران تلنت رزومه ارسال کنند؟

منابع انسانی یکی از بخش‌های بسیار مهم در شرکت‌ها به شمار می‌آید و به همین خاطر در آن سابقه، میزان تخصص، رده سازمانی و حتی در برخی از آگهی‌ها، مدرک تحصیلی یکی از مهم‌ترین فاکتورها در استخدام این افراد به شمار می‌آید. در آگهی‌های منابع انسانی در ایران تلنت موارد زیر بیشتر از هر چیز دیگری مورد نیاز بودند:

متخصصان با تجربه مدرک تحصیلی مرتبط مهارت‌های ارتباطی مدیران با سابقه حداقل سابقه کار سه سال در حوزه مرتبط با منابع انسانی

 

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی برای منابع انسانی در سایت ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. می‌توانید تمام این آگهی‌ها را با توجه به رزومه‌ای که دارید، ارزیابی کنید و همچنین این امکان برای شما فراهم است که قبل از هر کاری، رزومه خود را در ایران تلنت به صورت آنلاین بسازید و آن را برای فرصت‌های شغلی منابع انسانی ارسال کنید.

فرصت‌های شغلی مربوط به منابع انسانی در ایران تلنت بسیار متنوع هستند و افرادی که در این حوزه تخصص دارند، می‌توانند برای تعداد زیادی از این آگهی‌ها و برای شرکت‌های مختلف رزومه خود را ارسال کنند . در صفحه استخدام ایران تلنت می‌توانید به بخش منابع انسانی به آدرس www.irantalent.com/en/jobs/hr-recruitment-performance-management-jobs مراجعه کنید و صدها موقعیت شغلی این حوزه را آنجا مشاهده کنید.

فراموش نکنید که با ساخت رزومه آنلاین در ایران تلنت این امکان را دارید تا سریعا و قبل از دیگر افراد برای تمام فرصت‌های شغلی حوزه منابع انسانی درخواست همکاری ارسال کنید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حوزه منابع انسانی منابع انسانی شرکت های معتبر شرکت های بزرگ فرصت های شغلی ایران تلنت همین خاطر معتبر ایران شرکت ها آگهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟

صمد نژاد ابراهیمی، درباره استفاده از پژوهش های حوزه علوم انسانی در حل مسائل کشور گفت: علوم انسانی بخش تاثیرگذار در بخش پژوهش و کیفیت زندگی است. فرهنگ، تمدن و نوع رفتار افراد به علم انسانی مربوط است. به صورت کلی استراتژیک حرکت ما را تعیین می کند. استفاده از علوم انسانی در حل مسائل کشور درصد پایینی دارد؛ اما در حوزه استراتژیک، علم و فناوری و خط مشی و حکمرانی متخصصان خوبی درکشور داریم که نتایج آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از علوم انسانی خیلی اوقات درست حمایت نشده یا مسیر به درستی ترسیم نشده است. علوم انسانی در برخی حوزه ها با مشکلات جدی مواجه است. خیلی از افراد به دلیل عدم تصور از مشاغل مربوط به فلسفه ادبیات و جامعه شناسی تمایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ندارند. برای این موضوع از سطح وزارت آموزش و پرورش تا وزارت علوم باید فرهنگ سازی شود.

نژاد ابراهیمی درباره افزایش پژوهانه اعضای هیئت علمی نیز گفت: در برنامه هفتم توسعه، بندی به نام آیین نامه جامع پژوهانه وجود دارد که در آن پژوهانه اعضای هیئت علمی افزایش یافته است با ابلاغ این برنامه این آیین نامه اجرا می شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به نشریات علمی پرداخت و گفت: چاپ مقالات در سطح بین الملل مشروط به پرداخت هزینه است و این موضوع برای ما سخت شده است. به همین دلیل، می خواهیم از پتانسیل نشریات داخلی استفاده کنیم. در حال حاضر تعداد ۱۶۰۰ نشریه وجود دارد که در کمیسیون نشریات وزارت علوم به آن ها اعتبار داده می شود.

مدیر کل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، گفت: یکی از سیاست  های ما بین المللی کردن این نشریات است تا مطالب نشریات داخلی در سطح دنیا دیده شود. در حال حاضر ۱۶۰ نشریه در پایگاه بین المللی نمایه شده است. از این تعداد، ۳۳ نشریه در حوزه علوم انسانی است که به مسائل فرهنگی و تمدنی کشور مربوط می شود.  با بین المللی شدن  این نشریات، مقالات ایرانی در دنیا هم‌دیده خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن