Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۸ طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان سرعین فعال است که با بهره برداری از آن‌ها زمینه برای اشتغال ۵۱۶ نفر ایجاد می‌شود.

او اظهار کرد: حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در راستای رونق زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان از مهمترین رویکرد‌ها بوده که در همین راستا ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان مشگین‌شهر فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده و ۲۰ میلیارد ریالی تسهیلات نیز برای برخی طرح‌ها تعیین و پرداخت شده است.

او این پروژه‌ها را شامل اقامتگاه‌های بومگردی، مراکز تفریحی و سرگرمی، مجتمع‌های گردشگری، محوطه‌های گردشگری، واحد‌های پذیرایی و غذاخوری‌های بین‌راهی، آبدرمانی، واحد‌های اقامتی، مناطق نمونه گردشگری و برخی طرح‌های دیگر عنوان کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: هدفگذاری شده تا با حمایت‌ها و مساعدت‌های لازم از سرمایه‌گذاران در سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در شهرستان مشگین‌شهر باشیم تا گردشگران ورودی به این شهرستان بتوانند از خدمات‌دهی این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

فلاحی ادامه داد: در کنار اینکه بهره‌برداری از پروژه‌ها زمینه برای رونق صنعت گردشگری در مشگین‌شهر را فراهم می‌کند، توسعه اشتغال را نیز به دنبال دارد، به طوری که با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه برای اشتغال بیش از ۵۱۶ نفر در این شهرستان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری رونق گردشگری ایجاد اشتغال اقامتگاه بوم گردی سرمایه گذاری مشگین شهر پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری