Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

غلامعلی همیراد داور بین‌المللی پیشین فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت دپارتمان داوری به خبرورزشی گفت: وقتی حسن کامرانی فر رفته و دبیرکل فدراسیون فوتبال شده دلیلی ندارد که او همزمان رئیس دپارتمان داوری هم باشد و این کار اصلا درست نیست و کمیته داوران باید هر چه سریع تر جانشین کامرانی فر را در دپارتمان داوری مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به زودی داوران و کمک داوران لیگ های مختلف فوتبال کشورمان وارد کلاس های آموزشی و بدنسازی می‌شوند و دپارتمان داوری نیز باید توجه ویژه‌ای به این مسائل داشته باشندY این در حالی است که ما هنوز رییس دپارتمان نداریم و کامرانی‌فر با حفظ سمت این کار را انجام می‌دهند و با وجود اینکه پیشکسوتان تحصیلکرده و با تجربه بسیاری داریم اما هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داوری داور فوتبال دپارتمان داوری کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد