Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه سقوط کارگر در چاه در گردنه زینل اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه امروز به ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در این حادثه کارگر ۳۵ ساله در چاه ۲۲ متری سقوط کرده است، ابراز داشت: این حادثه در حوالی گردنه زینل اتفاق افتاد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام نیرو‌های امدادی از ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی برای این حادثه افزود: چاه مذکور در منطقه کارگاهی ساخت پل بوده حفر شده که کارگر ۳۵ ساله با سقوط در آن از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود.

وی گفت: آتش نشانان در کمترین زمان محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با خارج کردن سریع و تخصصی مصدوم از چاه وی را برای ادامه روند درمان به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند.


منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی اصفهان سقوط کارگر درچاه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه سقوط آقا ۴۵ ساله از ارتفاع آبشار لوه را به پایگاه تنگراه گزارش دادند.

وی افزود: در پی این حادثه ۸ نفر از امدادگران را در قالب ۳ تیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به همراه این نیروها دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس برای نجات جان فرد به محل رفتند.

وی افزود: فردی که دچار حادثه شد توسط تیم‌های جمعیت با استفاده از کارگاه‌های متعدد به بالادست و محل امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس داده شد.

کد خبر 6088804

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه