Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:45:40 GMT

آغاز فعالیت مدارس استان کرمان از ۳ مهرماه در بستر شاد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۵۶۱

آغاز فعالیت مدارس استان کرمان از ۳ مهرماه در بستر شاد

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: مدارس استان کرمان از سوم مهرماه آموزش خود را در بستر نسخه جدید شاد آغاز می کنند.

"احمد اسکندری نسب"  عصر امروز ۳۰ شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با محوریت بازگشایی مدارس گفت: حدود دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی از آموزش ها مجازی و بخشی ترکیبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال تحصیلی گذشته میانگین نمرات نهایی دانش آموزان استان کرمان که به صورت حضوری برگزار شد از میانگین کشور بیشتر بود و آمار رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور امسال استان نسبت به سال قبل بهتر بود و چهار رتبه تک رقمی داشتیم.

مدیدکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه کرمان از استان هایی است که کمبود نیروی انسانی ندارد، تصریح کرد: سلامت دانش آموزان به عنوان اصل ضروری مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: مدارس استان کرمان از سوم مهرماه آموزش خود را در بستر نسخه جدید شاد آغاز می کنند و همچنین شبکه تلویزیونی نیز آموزش های خود را شروع می کند و مدارس عشایری که کمتر از ۱۵ نفر جمعیت دارند به صورت حضوری به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه ۹۰ درصد فرهنگیان استان کرمان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، افزود: خانواده ها و دانش آموزان منتظر باز شدن درب مدارس هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی استان کرمان آموزش حضوری دانش آموزان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود