Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:53:07 GMT

یک میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن نیاز داریم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۷۹۹

یک میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن نیاز داریم

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روند کاهشی و نزولی بستری‌ها و افزایش بهبود یافتگان را در سطح استان شاهد هستیم به گونه‌ای که در مجموع ۳۵۹ بیمار بستری در بیمارستان‌ها و ۲۷۰ بیمار سرپایی به صورت موقت تحت درمان و قرنطینه کرونایی هستند.

وی تصریح کرد: همزمان با فروکش کردن موج پنجم کرونا در استان اردبیل کار واکسیناسیون با شتاب بیشتر در استان اردبیل در حال انجام است به طوری که تاکنون ۷۲۱ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: برای تکمیل چرخه واکسیناسیون در استان در دوز اول و دوم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن نیاز داریم که با هماهنگی وزارت بهداشت قرار شده به صورت هفتگی به استان واکسن مورد نیاز تأمین شود.

حبیب‌زاده با بیان اینکه از فردا کار واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها آغاز می‌شود، افزود: این افراد با ثبت‌نام در سامانه و یا فراخوانی که انجام خواهد شد، می‌توانند برای واکسیناسیون مراجعه کنند که جزئیات بیشتر در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر روزانه ۳۰ هزار دوز واکسن در استان به گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال تزریق می‌شود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

حبیب‌زاده اضافه کرد: تمامی افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون دوز اول و دوم واکسن خود را دریافت کنند تا ایمنی بیشتر در مقابله با بیماری کرونا شکل بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: ما راهی جز تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل ویروس خطرناک کووید ۱۹ نداریم و ضروری است همه در میدان عمل به وظیفه خطیر خود به شایستگی جامه عمل پوشانده و بیش از گذشته مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

کد خبر 5310340

منبع: مهر

کلیدواژه: تزریق واکسن واکسیناسیون ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی واکسیناسیون کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام اردبیل هزار دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ووشو کرواسی با همراهی مربی اهل چهارمحال و بختیاری خود در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ تاریخ‌سازی کرد.

این مسابقات در شهر استکهلم در کشور سوئد با رقابت بیش از ۵۰۰ ورزشکار از ۳۳ کشور قاره اروپا برگزار شد.

شاگردان حبیب بهمنی توانستند به یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز دست پیدا کنند.

کد خبر 6098060

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل