Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جو بایدن همچنین بدون اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید هسته ای برای امنیت منطقه است، ادعا کرد که ایران نباید به سلاح های هسته ای دست یابد.

مقامات عالی جمهوری اسلامی بارها تاکید کرده اند که ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای نیست و آن را حرام می داند.

بایدن همچنین با اشاره به مسئله افغانستان، خروج نیروهای امریکای از افغانستان را آغاز یک فصل جدید دانست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری آمریکا در خصوص مسئله فلسطین نیز تاکید کرد که آمریکا معتقد است تشکیل دو کشور، بهترین راه حل این مسئله است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مسائل و مشکلات فراوان پیش روی جهان به خاطر شیوع کرونا، گفت که جهان دچار رنج و درد بسیار بخاطر این پاندمی شده است.

وی تاکید کرد باید برای غلبه بر همه گیری کرونا ، اقدامات سریع و فوری انجام دهیم.

بایدن در نخستین سخنرانی خود به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به پیوستن دوباره واشنگتن به توافق پاریس برای دگرگونی های اقلیمی و همچنین ائتلاف ناتو و ادامه تعامل با اتحادیه اروپا اشاره کرد.

همچنین با اشاره به حملات سایبری و تروریسم ، این دو مسئله را از چالش های مهم جهان امروز دانست و گفت برای مقابله با حملات سایبری باید قواعد و مقررات مشخصی وجود داشته باشد.

بایدن با اشاره به روابط آمریکا با متحدانش گفت که واشنگتن متعهد به همکاران با متحدان خود است. وی تاکید کرد اگر لازم باشد امریکا برای حفظ منافع خود و متحدانش به زور هم متوسل خواهد شد.

وی مدعی شد که امریکا اماده همکاری با همه کشورها برای حل و فصل بحران ها و مشکلات مشترک پیش روی جهان است.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد واشنگتن مجمع عمومی سازمان ملل متحد جو بایدن ایالات متحده آمریکا دولت بایدن پروندهٔ خبری آغاز دولت بایدن ، راستی آزمایی رویکردها و سیاست ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد واشنگتن مجمع عمومی سازمان ملل متحد سازمان ملل متحد واشنگتن مجمع عمومی سازمان ملل متحد جو بایدن ایالات متحده آمریکا دولت بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • «غزه» مسئله اول جهان است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • جنبش دانشجویی آمریکا، بن بست «بایدن» و انحصار شکنی «نسل z»
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند