Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:21:10 GMT

تخفیف ۵۰ درصدی هما برای تست کرونا زائران ایرانی اربعین

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۰۵۴

تخفیف ۵۰ درصدی هما برای تست کرونا زائران ایرانی اربعین

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تخفیف ۵۰ درصدی انجام تست کرونا (PCR) برای زائران ایرانی اربعین حسینی خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در راستای رفاه حال زائران اربعین حسینی، تسهیلات ویژه‌ای را در زمینه انجام تست کرونا با تخفیف برای مسافران عازم عراق و سایر کشورهای خارجی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس زائران اربعین حسینی که با "هما" قصد تشرف به نجف اشرف را دارند می‌توانند تست PCR را با تخفیف 50 درصدی به مبلغ 180 هزار تومان و مسافران پروازهای خارجی با تخفیف 20 درصدی به مبلغ 288 هزار تومان انجام دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین ویروس کرونا اربعین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود