Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تجهیزات بیمارستان انار توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین می شود.

حجت الاسلام«حسین جلالی» امروز ۳۰ شهریورماه با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات گلشن انار، امین شهر و دهستان بیاض اظهار کرد: مشکلات این مناطق درخصوص آب شرب، افت ولتاژ، جابه جایی تیرهای برق و ترانس برق بوده و مسائل مربوط به اراضی ملی و حوزه مسکن و شهرسازی مطرح شد که طی بازدید میدانی با حضور معاون شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و معاون شرکت آبفا از منطقه، نسبت به حل مسائل و مشکلات این مناطق تصمیم گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس و مدیر مجتمع مس سرچشمه از بیمارستان انار، تصریح کرد: طی این بازدید قرار شد تجهیزات بیمارستان انار توسط شرکت مس تأمین شود و در خصوص ایجاد پارک بانوان و زمین چمن فوتبال قول مساعد دادند.

جلالی بیان کرد: همچنین طی بازدیدی که از قلعه بیاض و کاروانسرای بیاض صورت گرفت، نسبت به کمک به گردشگری در این  منطقه قول همکاری داده شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری بخش کشکوئیه نیز گفت: مسائل مربوط به بنیاد مسکن، واحدهای مسکونی مهر که روی قنات قرار گرفته بودند و طرح هادی مطرح شد که موضوع واحدهای مسکونی باید از طریق وزارتخانه پیگیری شود و در خصوص طرح هادی و توسعه طرح هادی، سهمیه قیر و آسفالت تصمیمات خوبی اتخاد شد.

وی درخصوص مسئله آبفا و آب منطقه ای گفت: دو حلقه چاه آب شرب در شریف آباد و کشکوئیه باید مسدود می شد و مجوز حفر چاه جدید صادر شود که انجام و قرار شد در اولین فرصت حفاری صورت گیرد؛ همچنین جا به جایی و انتقال چاه تلمبه های کشاورزی که از نظر کیفیت آب و خاک وضعیت خوبی ندارند، با توافق آب منطقه ای انجام شود.

جلالی با اشاره به موضوع شهرک صنعتی و راههای روستایی تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت ها در شهرک صنعتی بالاست سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در آن نیستند که ما اعلام کردیم در صورت حضور سرمایه گذار تسهیلگری کنیم تا شهرک فعال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انار تجهیزات بیمارستانی شرکت مس رفسنجان بیمارستان انار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان

ایسنا/لرستان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای استان منتقل شد.

احمد گودرزی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و با حضور به‌موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره‌برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر حفاری‌های غیرمجاز به‌صورت شبانه و در محیط‌های سربسته صورت می‌گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان اضافه کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب را به شرکت آب منطقه‌ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین