Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@00:51:23 GMT

سقوط کارگر در چاه ۲۰ متری+ عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۲۸۱

سقوط کارگر در چاه ۲۰ متری+ عکس

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان از سقوط کارگر جوان در چاه ۲۰ متری خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه سقوط کارگر ۳۵ ساله در چاه ۲۲ متری در حوالی گردنه زینعل، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۲:۱۵ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد

وی ادامه داد: عوامل امدادی آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۱۵ در خوراسگان به محل حادثه اعزام شدند و در کمترین زمان خود را به محل حادثه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، گفت: چاه در منطقه کارگاهی ساخت پل حفر شده که کارگر ۳۵ ساله با سقوط در آن از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود.

آهنگران تصریح کرد: آتش‌نشانان در کمترین زمان محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با خارج کردن سریع و تخصصی مصدوم از چاه، وی را برای ادامه روند درمان تحویل نیروهای اورژانس دادند.

کد خبر 523833

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سقوط سقوط در چاه حادثه سقوط در چاه سقوط کارگر جوان در چاه آتش نشاني سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سخنگوی آتش نشانی آتش نشان حوادث تلخ امروز امدادرسانی به مصدومان حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت