Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از دورهمی‌ها و تجمعات در این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: افزایش شیوع کرونا در این استان دور از انتظار نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، پرویز یزدان‌پناه امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود سیر نزولی بیماری برخی از افراد بی‌توجه به وجود این ویروس به گشت و گذار و برگزاری دورهمی‌های خود ادامه می‌دهند و این اقدامات میتواند موجب افزایش مجدد میزان شیوع بیماری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بلای خانماسوز  در کشور و استان، جان عده زیادی را گرفته و بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده است، افزود: اگر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون در کمترین زمان ممکن انجام نشود امکان بوجود آمدن موج‌های بعدی در استان وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 934 نفر خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 2 بیمار جان خود را از دست دادند. 

راه‌اندازی اتوبوس سیار واکسیناسیون در شیراز؛ کرونا در کمین جوانان استان فارس استوزیر بهداشت: محدودیت‌های کرونایی در 2 هفته آینده کاهش می‌یابد/ 50 درصد مردم واکسن زده‌اندکشف شبکه‌ توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونا در بوشهر/ 10 عامل غیرمجاز فروش بازداشت شدند

یزدان‌پناه افزود: هم اکنون295 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که 148 نفر مبتلای قطعی و 28 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع مبتلایان به کووید 19 در استان 69 هزار و 761 نفر بهبود یافته گزارش شده است، بیان کرد: از 738 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود  ٣٦ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بوده است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: همچنین از 391 نمونه رپید تست حدود 18 درصد موارد مثبت و بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و دنا بوده است.

انتهای پیام/544/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سروان روح الله قنبری افزود: بامداد امروز و در پی برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، بلافاصله ماموران گشت راهور و انتظامی به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه این حادثه ۴۴ دقیقه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ جان باخت. قنبری ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است. وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم. سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با پایه شبکه برق بلافاصله نیروهای اورژانس۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. محمد امین نیکویی نژاد ابراز کرد: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند. شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد