Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@14:48:38 GMT

سایت ثبت نام واکسن برای متولدین ۱۳۸۳ و قبل باز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۴۳۰

سایت ثبت نام واکسن برای متولدین ۱۳۸۳ و قبل باز شد

سامانه سلامت برای متولدین ۱۳۸۳ به قبل باز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از دقایقی پیش امکان ثبت نام در سایت ملی ثبت نام واکسن کرونا یا سامانه سلامت با آدرس salamat.gov.ir برای افراد ۱۷ سال به بالا (متولدین ۱۳۸۳ و قبل) باز شد.

همچنین مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «از هم‌اکنون متولدین سال ۱۳۸۳ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir محل و زمان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

در ادامه آورده است: هم‌چنین افرادی که قبلاً نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند و کمتر از یک هفته به تاریخ تزریق نوبت دوم آن‌ها مانده می‌توانند از طریق همین سامانه، محل و زمان دریافت نوبت دوم را انتخاب کنند. سامانه بر اساس نوع واکسن تزریق شده در نوبت اول، فقط مراکزی را نمایش می‌دهد که همان نوع واکسن را تزریق می‌کنند.»

کد خبر 523854

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ثبت نام واکسن کرونا ثبت نام واکسن کووید 19 سامانه ثبت نام واکسن آموزش ثبت نام واکسن کرونا راه اندازی سامانه ثبت نام واکسن ثبت نام واکسن در سامانه سیب راه اندازی سامانه ثبت نام واکسن کرونا ثبت نام واکسن سایت ثبت نام واکسن کرونا جزییات ثبت نام واکسن کرونا لینک ثبت نام واکسن کرونا مراحل ثبت نام واکسن کرونا نحوه ثبت نام واکسن کرونا ثبت نام واکسن کرونا برای سالمندان ثبت نام واکسن دهه80 سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین 1383 بازگشایی سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین ۱383 واکسن کرونا برای افراد ۱۷ سال به بالا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد. در آینده نزدیک، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد. یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید. خبر و پیغامی به شما می‌رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می‌شوید. 

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد. به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه‌ای در باره شخص شما می‌شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد. در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد، اما چندان مهم نیست.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

به هدف و مقصودی که دارید، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک‌تر خواهید شد. در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آن منطقه خوش آب و هوا باشد. از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید. یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود. در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد. پیغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست، به شما خواهد رسید.

فال شمع ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

نگران پولی از دست رفته هستید. نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید. نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

tags # فال شمع سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • درباره سایت نظامی بوسکومب داون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org