Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:54:06 GMT

آمار جمعیت واکسینه شده در نهاوند مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۱۸۳

آمار جمعیت واکسینه شده در نهاوند مطلوب نیست

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: ظرفیت تزریق واکسن در نهاوند ۴۵۰۰ دُز در روز است اما در حال حاضر آمار جمعیت واکسینه شده در این شهرستان مطلوب نیست.

به گزارش ایسنا، مراد ناصری سه‌شنبه ۳۰ شهریور در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان نهاوند، اظهار کرد: آمار جمعیت واکسینه شده در شهرستان نهاوند مطلوب نیست و نیاز است با استفاده از تمام ظرفیت مشارکت‌ها بیشتر و این آمار به حد مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت ترزیق چهارهزار و ۵۰۰ دُز واکسن در روز را داریم اما متأسفانه ۴۰ درصد این ظرفیت خالی است و از آن استفاده نمی‌کنیم.

ناصری با بیان اینکه باید ظرفیت تزریق در شهرستان تکمیل شود، افزود: وقتی ظرفیت تزریق روزانه چهارهزار و ۵۰۰ دُز را داریم باید به این عدد برسیم وگرنه این ضعف ما و مدیران شهرستان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی از ادارات شهرستان در واکسینه کردن جامعه آماری خود موفق نبوده‌اند، ادامه داد: جامعه هدف کمیته‌امداد و بهزیستی شهرستان که از آسیب‌پذیرترین و ضعیف‌ترین قشر جامعه هستند به حد مطلوب واکسینه نشده‌اند و این ادارات شهرستان حتی اگر شده باید از تیم سیار برای واکسینه کردن جامعه هدف خود که حدود ۹ هزارنفر هستند، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه شلوغی مراکز ترزیق واکسن در برخی از بخش‌های شهرستان باعث شده که مردم برای تزریق واکسن مراجعه نکنند، تأکید کرد: همه مشکلات در بخش‌ها با تلاش بخشداران و کمک بهداشت و درمان باید حل شود و بخشداران باید پای کار بیایند زیرا کم‌کاری را اصلا نمی‌پذیریم.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: هر امکاناتی نیاز است باید در اختیار تزریق واکسیناسیون قرار داد و ساختمان سابق بخشداری مرکزی که مرکز تجمیع شماره یک واکسیناسیون نهاوند است باید شبانه‌روزی شود.

ناصری بیان کرد: همه دستگاه‌ها در جلسه بعدی باید گزارش بدهند که در این روز چه فعالیتی داشته‌اند و بهداشت و درمان و همه مدیران باید تلاش کنند که ظرفیت ترزیق واکسن در شهرستان به صددر صد برسد.

به گفته وی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان مانند ورزش و جوانان، اداره صمت، ارشاد، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، کمیته‌امداد و بهزیستی باید همه جامعه هدف را واکسینه کنند.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسیناسیون سراسری کرونا مراکز تزریق واکسن تجمیعی استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان