Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@12:53:29 GMT

نخست‌وزیر یمن: ملت ما پروژه آمریکا را قبول نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۵۹۴

نخست‌وزیر یمن: ملت ما پروژه آمریکا را قبول نمی‌کنند

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که یمنی‌ها هرگز پروژه آمریکا را قبول نخواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که ملت ما امکان ندارد که پروژه آمریکا را قبول کنند.

وی افزود: کسانی که ادعا می‌کنند انقلاب سپتامبر کودتا بود باید بدانند که اگر این یک انقلاب نبود، ۱۷ کشور علیه ملت یمن جنگ به راه نمی انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن حبتور گفت: اگر انقلاب ۲۱ سپتامبر رخ نمی‌داد، دشمن فرودگاه و بندر الحدیده را نمی‌بست و بانک مرکزی را به عدن انتقال نمی‌داد و ملت یمن در محاصره قرار نمی‌گرفتند.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که انقلاب ۲۱ سپتامبر با شعارهایش در همبستگی با ملت فلسطین دشمن صهیونیستی را خشمگین کرد.

وی افزود: به عبدالملک بدرالدین الحوثی که ملت و انقلاب را در شرایطی استثنایی که تاکنون کشور تجربه نکرده بود، رهبری کرد تبریک می‌گویم.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن اظهار داشت: به دنیا اعلام می‌کنیم، ملتی که ۷ سال مقاومت کرد می‌تواند ۷ سال دیگر برای مقابله با تجاوز مقاومت کند.

ده‌ها هزار نفر از مردم یمن در چندین شهر این کشور، هفتمین سال انقلاب ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ را که به سرنگونی دولت دست نشانده یمن انجامید، گرامی داشتند.

رسانه های یمن از جمله شبکه المسیره این کشور عصر امروز سه‌شنبه گزارش دادنذ که شمار زیادی از شهروندان یمن امروز ۲۱ سپتامبر در استان‌های شمالی و شمال غربی دست به راهپیمایی گسترده‌ای زده و بر حمایت از این انقلاب و مقابله با دسیسه‌های دشمنان یمن و کشورهای متجاوز به این کشور تأکید کردند.

هفت سال پیش مردم یمن در اعتراض به وخامت اوضاع معیشتی و ‌ناکارآمدی و فساد دولت منصور هادی که مجری سیاست‌های‌ عربستان ‌سعودی در یمن بود به پا خاستند.

پس از فرار منصور هادی به ریاض، انصار الله یمن و انقلابیون ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ وارد شهر «صنعاء» شدند و کنترل این شهر را به ‌دست گرفتند و مانع از تلاش برخی گروه‌های‌ تروریستی وابسته به برخی ‌رژیم‌های‌ منطقه و القاعده شدند که درصدد ایجاد انفجار و آشوب در داخل ‌این کشور و در نتیجه تقسیم آن بودند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان بندر الحدیده دولت نجات ملی یمن فلسطین آمریکا انصارالله یمن نخست وزیر دولت نجات ملی یمن ۲۱ سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین