Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت که «پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، عهد بستیم که آمریکا را از منطقه خود اخراج کنیم».

به گزارش فارس، سردار سرتیپ «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر لزوم اخراج آمریکا از منطقه تأکید کرد.

حاجی زاده به شبکه خبری المسیره گفت که «پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، عهد بستیم که آمریکا را از منطقه خود اخراج کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که اخراج آمریکا از منطقه حتمی و گریزناپذیر است.

وی پیش از این نیز در مصاحبه با المسیره گفته بود که تهدیدات رژیم صهیونیستی، پرت و پلا است.

حاجی زاده تأکید کرد:‌ «سخنان رژیم صهیونیستی و تهدیدات آن ها چیزی جز پرت و پلا نیست چراکه نوار محاصره‌شده غزه شکست سختی را به این رژیم تحمیل کرد».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: «رژیم صهیونیستی از موشک‌ها و راکت‌های مردم فلسطین که خودشان آن‌ها را از لوله‌های فاضلاب ساختند، شکست خورد».

سردار حاجی زاده اضافه کرد: «رژیم صهیونیستی باید بار و بندیل خود را ببندد و در آمریکا، آلاسکا یا اروپا به دنبال محلی برای زندگی باشد».

وی در پایان تأکید کرد: «رژیم صهیونیستی شکننده است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ علیه ایران- به‌ویژه پس از ناتوانی آن‌ها در برابر مقاومت فلسطین- تنها یک پرت و پلاست».

این هشدار پس از اظهارات اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی است که اخیرا در گفت‌و‌گو با شبکه سعودی «العربیه» مدعی شده بود که تل‌آویو به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوافضای سپاه رژیم صهیونیستی حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان