Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید مرزبان فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: اصناف و بازاریان مثل همیشه پای نظام و دفاع مقدس بوده و هستند.

او افزود: در زمان جنگ تحمیلی، جامعه متدین و انقلابی بازار نمی‌توانست نسبت به مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور بی تفاوت باشد که وجود ۱۱ هزار شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس و همراهی بازار در عرصه های اقتصادی پس از انقلاب گواه جایگاه اهمیت اصناف در تحولات اجتماعی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه تجلی وحدت و انسجام اقشار مختلف و همراهی همه اصناف برای انجام تکلیف الهی و وفاداری به اسلام عزیز و پاسداری از انقلاب و کشور بود، خاطرنشان‌کرد: اصناف و بازاریان در دوران سخت جنگ هشت ساله پیشاپیش دیگر اقشار حضور عملی و سازنده داشتند.

مرزبان در ادامه خاطرنشان کرد که امروزه نیز با قرار دادن تجارب بزرگان، فرهنگ ایثار درمیان کسبه جوان بازار نسل به نسل در حال انتقال است.

او همچنین از تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس، بربایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی خدماتی، برپایی میز خدمت ویژه اصناف در بازارها و مجتمع‌های تجاری، اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری دوره‌های سواد رسانه و بازاریابی نوین به صورت مجازی به عنوان بخشی از برنامه‌ها اشاره کرد.

مرزبان گفت: برگزاری پرده خانه شهدا در بازارها، مسابقات ورزشی، دیدار و تکریم از خانواده‌های معزز و معظم شهدا، اجرای پویش نذر خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به کارگران اصناف متضرر، اجرای سرود پاتوقی در مجتمع‌های تجاری و بازارها، بزرگداشت یادواره شهدای اصناف و بازاریان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از کاسبان امین و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس جزو برنامه‌های این هفته است.

فرمانده بسیچ اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله شیراز اعلام کرد که با همکاری خیرین در روز اربعین ۱۵ هزار پرس غذای گرم به صورت متمرکز طبخ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس بازاریان شیراز بسیج اصناف سپاه بقیه الله شیراز اصناف و بازاریان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران