Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،استاندار سیستان و بلوچستان گفت : به منظور پیشگیری از شیوع موج جدید بیماری کرونا انتظار داریم همزمان با تامین واکسن توسط دولت دستگاه‌های متولی در استان نیز  سرعت میزان واکسیناسیون روزانه را به دو برابر افزایش دهند.

وی  اظهار داشت: اکنون کشور و استان از وضعیت آرامش نسبی از لحاظ شروع کرونا برخوردار است و با توجه به این که کارشناسان امر نگران شیوع موج جدید بیماری در ماههای آینده هستند، تصمیم‌گیری و هدف گذاری برای واکسیناسیون همگانی در شرایط آرامش، عقلایی تر و با اعتماد به نفس بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان پوشش واکسیناسیون در تمامی شهرستان ها بایستی رصد و ضمن تامین واکسن مورد نیاز شهرستانها به تناسب آن در صورت نیاز، مراکز جدید واکسیناسیون نیز در مرکز استان و شهرستانها ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهت ترغیب مردم برای استقبال از واکسیناسیون را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: فرهنگ سازی و تولید محتوا بایستی با اولویت در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیمای استان قرار گیرد.

مدرس خیابانی ادامه داد: صدا و سیما و دستگاههای فرهنگی با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی استان با تهیه برنامه های مستند و تولید محتوای مناسب در قالب مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی، زیرنویس، پیامهای هشداری و نصب بنر مردم را نسبت به موضوع واکسیناسیون ترغیب کنند ضمن اینکه در کنار اطلاع رسانی و ترغیب مردم، بحث ذخیره واکسن هم به تعداد مورد نیاز برنامه ریزی شود.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: مصوبات ستاد کرونا با اهمیت و به منزله قانون تلقی می‌شود و بایستی به طور کامل اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سلامت و معیشت مردم دو موضوع مهم و دغدغه دولت می باشد، گفت: هم در حوزه اقتصادی و هم حوزه سلامت اقدامات اجرایی شروع شده و تا حصول نتیجه با جدیت ادامه خواهد داشت.

مدرس خیابانی تاکید کرد: اولین واکسن؛ بهترین واکسن است و از اینکه با توجه به گزارشات ارائه شده در این جلسه مردم استان سیستان و بلوچستان از واکسن تولید داخل استقبال خوبی داشتند، خرسندیم.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان واکسیانسیون سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند

درخشان  ضمن بیان اینکه واکسیناسیون حاجیان حج تمتع از هشتم آغاز و تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد، گفت: برای سال جاری بالغ بر یک هزار حجاج برابر مننژیت واکسینه می‌شوند.

وی انجام این واکسیناسیون را برای حجاج ضروری دانست و افزود: برای ایمنی مسافران سفر حج این اقدام انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام باید واکسن را دریافت کنند، ابراز داشت: انجام این واکسیناسیون اجباری است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: متقاضیان که طی دو سال گذشته واکسن را تزریق نکردند می‌بایست برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود