Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج با موضوع آزاد برگزار شده و علاقه مندان به این نوع ادبی تا پایان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مهلت دارند آثار خود را به این رویداد هنری بفرستند.

محمد بادپر دبیر اجرایی این دوسالانه با بیان اینکه ﻣﻬﻠﺖ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ آثار ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﻤﺪﯾﺪ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ، گفت: ﻫﺮ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﺩﻭ ﺍﺛﺮ ﺑﻪ ﺩﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ ﻧﺎﺭﻧﺞ ﺍﺭﺳﺎﻝ کند، ﺣﺠﻢ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ چهار ﻫﺰﺍﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از شرایط به گفته او ﺁﺛﺎﺭ ﺍﺭﺳﺎﻟﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﭘﯿش‌تر ﺩﺭ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩﺍﯼ ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ ﮐﺘﺐ، ﻧﺸﺮﯾﺎﺕ ﻭ یا هر ﺭﺳﺎﻧﻪ‌ی ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

بادپر بیان کرد: آثار می‌بایست با فونت B Nazanin، اندازه‌ی ۱۴ با ذکر مشخصات کامل و خلاصه‌ای از بیوگرافی نویسنده در فایل جداگانه به نشانی dastannaranj@gmail.com و یا در قسمت ارسال اثر سایت رسمی جشنواره به آدرس www.dastannaranj.ir ارسال شود.

به این ترتیب ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﺑﺎﯾﺪ حتما ﺍﺯ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻡ ﻭ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﺧود ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﮐﻨﺪ ﻭ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻓﺎﯾﻞ ﺟﺪﺍﮔﺎﻧﻪﺍﯼ ﺑﻨﻮﯾﺴﺪ و داستان‌ها حتما باید به صورت فایل word ارسال شوند.

ﺑﻪ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺑﺮﺗﺮ، ﺗﻨﺪﯾﺲ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ،جاﯾﺰﻩ ﻧﻘﺪﯼ ﺍﻫﺪﺍ و ﺑﻪ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﺗﻘﺪﯾﺮﯼ ﻧﯿﺰ ﻟﻮﺡ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

دبیر هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: در صورت برقراری محدودیت‌های اجتماعی ناشی از کووید ۱۹ مراسم اختتامیه به‌صورت مجازی برگزار و جوایز ارسال خواهد شد و در صورت نبودن محدودیت‌های اجتماعی ناشی از کووید ۱۹ حضور برگزیدگان برای دریافت جایزه نقدی در روز اختتامیه الزامی است و در موارد بسیار خاص معرفی نماینده کفایت می‌کند.

بادپر ادامه داد: آثار منتخب در کتاب جشنواره چاپ خواهند شد.

دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج بوسیله‌ موسسه‌ فرهنگی هنری نارنج و با همت و همراهی انجمن اهل قلم، کارگاه داستان باران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دفتر نماینده شهرستان جهرم و رییس کمسیون عمران‌ مجلس شورای اسلامی، فرمانداری ویژه، شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داستان کوتاه نارنج شهرستان جهرم فارس داستان کوتاه نارنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در فصل جدید برنامه خوش نمک ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب ۴نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما خوش نمک چهار شرکت کننده کسیت که از دوره مسابقه خارج می شود.

علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعت های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد مشاهده نمایند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان