Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:17:58 GMT

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در تاکستان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۰۴۷۸

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در تاکستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طاهری فرماندار تاکستان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از همه ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثار گری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان، آزادگان و خانواده معظم ایشان با برگزاری جلسات تجلیل قابل جبران نیست و با توجه به شرایط موجود و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی و برای تقدیر از این عزیزان مجبور به برگزاری مراسم محدودتری شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری افزود: جوانان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایمان و اراده راسخ به مصاف دشمن رفتند و امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه این رشادت‌ها بود.

او اضافه کرد: انقلاب اسلامی در سال‌های اوایل جنگ نهالی نوپا بود، اما مردم همیشه در صحنه ایستادند و با ایمان به خدا و رهبری حضرت امام خمینی (ره) این نهال نوپا را سرپا نگه داشتند و امروز نیز با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این نهال تبدیل به درخت تنومند شده است به طوری که امروز کشورمان در تمام تحولات دنیا نقش اساسی دارد.

طاهری در ادامه با تاکید بر ادامه راه شهدا و ایثارگران، پیشرفت همه جانبه کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، دفاعی و ... را حاصل رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی‌های شهدا دانست.

آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس و مقاومت با حضور طاهری فرماندار تاکستان، جعفرزادگان معاون سیاسی، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه، اعضای شورای تامین، بخشداران، شهرداران و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس رزمنده دفاع مقدس پیشکسوتان تجلیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست

امام جمعه زنجان گفت: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: مکتب شیعه با خون شروع و با خون هم ماندگار شده است و محراب و عبادت شیعه نیز عطر خون می‌دهد.

وی ادامه داد: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان است و قطره قطره خون شهدا بر دوش ما سنگینی می‌کند و موجی که خون شهدا ایجاد می‌کند ثمرات و برکات زیادی دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند و امروز آنچه در منطقه شاهد آن هستیم گسترش اندیشه انقلاب اسلامی است به طوری که در غرب آسیا تصمیمی بدون نظر ایران گرفته نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا در عرصه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی تولید قدرت کردند که از جمله آنها می‌توان به مجاهدت شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و ابتکار شهید طهرانی‌مقدم در صنعت موشکی اشاره کرد.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق اظهار داشت: همه جبهه استکبار و کفر و ده‌ها کشور قدرتمند هرچه سلاح داشتند به میدان آورده بودند تا موشک و پهپادی عبور نکند و لایه‌های مختلف را برای این موضوع پیش‌بینی کرده بودند.

وی عملیات وعده صادق را از لحاظ راهبردی فوق‌العاده پیشرفته دانست و گفت: گرچه سپاه پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود را در این عملیات استفاده نکرد، اما همین موشک‌ها به طور کامل اهداف پیش‌بینی شده را منهدم کردند که به لطف خدا موجب عزت و افتخار برای کشور و وحدت داخلی شد.

کد خبر 747881

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز