Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی جمعی از معاونین دادگستری، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و مدیرکل زندان‌های استان از کانون اصلاح و تربیت کرمان بازدید و با مددجویان این کانون دیدار و گفتگو کرد. خبرگزاری میزان - یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت و بازدید از واحد‌های فرهنگی و آموزشی این مجموعه، در نشست صمیمی به بررسی مشکلات مددجویان کانون اصلاح و تربیت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به ظرفیت‌های روحی و روانی مددجویان کانون اصلاح و تربیت، میتوان با اجرای برنامه‌های اموزشی، تربیتی و فرهنگی هدفمند زمینه بازگشت آن‌ها به زندگی سالم فردی و اجتماعی را فراهم کرد.
موحد،بیان داشت: قضات ویژه‌ای برای بازدید مستمر از کانون اصلاح و تربیت و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مددجویان این کانون تعیین شده‌اند.
وی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مورد تاکید در دستگاه قضایی، ایجاد زمینه تحصیل و سواد آموزی در بین مددجویان کانون اصلاح و تربیت می‌باشد و در کنار آن با برگزاری دوره‌های آموزشی، مذهبی و فرهنگی تلاش می‌شود که شخصیت‌های آسیب دیده این نوجوانان بازسازی شده و از این مسیر زمینه اصلاح و تربیت آن‌ها فراهم شود.
وی یادآور شد: دستگاه قضایی استان کرمان با تمامی امکانات خود تلاش کرده که وسایل کمک آموزشی و حرفه آموزی از جمله کامپیوتر و چرخ خیاطی را در اختیار مددجویان کانون اصلاح و تربیت قرار دهد.
شایان ذکر است؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست صمیمی با مددجویان کانون اصلاح و تربیت،از بررسی درخواست ها و تسریع در روند رسیدگی پرونده قضایی آنها خبر داد.    بیشتر بخوانید: رسیدگی به درخواست‌های زندانیان در جریان بازدید دادستان زرند از زندان این شهرستان   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از زندان کانون اصلاح و تربیت دادگستری کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از زندان کانون اصلاح و تربیت دادگستری کرمان مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه