Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از ۲۵۰ تن از کارمندان افغانستانی نیروهای انگلیسی که درخواست خروج از افغانستان و سفر به بریتانیا را داشتند به اشتباه ضمیمه یکی از پیام‌های وزارت دفاع انگلیس شده است.

در نتیجه این اقدام، علاوه بر آدرس ایمیل، نام و در برخی موارد عکس مترجمان افغان نیز لو رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات جمعیِ مترجمان به اشتباه، ضمیمه همان ایمیلی شده است که قرار بوده به تک تک مترجمانی که سابقه همکاری با ارتش انگلیس را داشته‌اند، ارسال شود. با این حال، به لحاظ امنیتی این اقدام می‌تواند به افزایش سرعت شناسایی این افراد از سوی طالبان منجر شود.

بن والاس، وزیر دفاع انگلیس در گفتگو با نمایندگان پارلمان این کشور اظهار داشت: «من از افغان هایی که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته اند، پوزش می‌خواهم، ما درباره امنیت آنها با وزارت کشور در گفتگو  هستیم.»

وی افزوده است که در این رابطه یک مقام وزارت دفاع برکنار شده است.

وزیر دفاع انگلیس به پارلمان این کشور وعده داده است تا افغانستانی هایی که به نظامیان آنها کمک کرده اند را، بدون درنظرداشت تعداد آنها از افغانستان منتقل کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر دفاع انگلیس بن والاس افغانستان دفاع انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان