Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی، از شناسایی و تکمیل شبکه تشکیلاتی اعضای این مجمع در استان خبر داد.

محسن مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فعالیت مجمع مشورتی نظام مسائل از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در کشور اظهار کرد: با مشخص شدن دبیران استانی این مجمع در سراسر کشور قرار بر این شد در گام اول دبیران کارگروه‌های ده‌گانه در قالب شبکه تشکیلاتی استان‌ها مشخص و با شناسایی افراد علاقمند و مستعد در شهرستان‌های استان ها کار دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر دبیران شهرستان‌های استان مرکزی و دبیران کارگروه‌های ده‌گانه در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، کشاورزی، انرژی، صنایع، اجتماعی، عمرانی و حقوقی تعیین شدند و خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اکثر شهرهای استان این کارگروه ها تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه هر کارگروه دارای چهار عضو است، افزود: با شناسایی افراد در کارگروه های استانی و شهرستانی اعضای هر کارگروه نیز شناسایی و تکمیل شده‌اند و ساختار این مجمع در استان مرکزی نهایی شده است.

مرادی در ادامه گفت: در گام دوم نیز ثبت نام اولیه کارگروه های استانی و شهرستانی در سامانه ای که از طریق مجمع کشور پیش بینی شده است صورت گرفته و عملا شبکه استانی و شهرستانی بزودی از طریق این سامانه شناسایی و سازماندهی خواهد شد.

وی افزود: از آنجاکه مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی به دنبال تعامل سازنده و موثر با بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... از طریق ساماندهی نخبگان، اندیشمندان و فعالان جوان است، لذا این مجمع در نظر دارد که مشکلات، مسائل، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف استان‌ و شهرستان‌های تابعه را شناسایی و احصا کند و در حال حاضر با تشکیل جلسات درون گروهی توسط کارگروه‌های شهرستانی و نیز جلسات هم اندیشی با مسئولان استانی و شهرستانی برای تحقق ماموریت های مشخص شده در این مجمع، فعالیت‌ها آغاز شده است.

او شناسایی و معرفی مجمع مشورتی نظام مسائل در نقاط مختلف استان را گام بعدی فعالیت ها دانست و افزود: مجمع مشورتی نظام مسائل یک مجموعه نوپاست که باید برای معرفی وظایف و ماموریت‌هایی که به این مجمع محول شده تلاش کرد و لازمه آن همگرایی و هم افزایی و نیز تعامل ببین بخشی بین اعضای مجمع و ساختار مدیریتی استان است.

مرادی به تغییر مسئولان استانی متاثر از تغییر دولت و آغاز بکار دولت جدید اشاره کرد و افزود: تغییرات مدیریتی چالشی برای اعضای مجمع برای معرفی و شناسایی فعالیت‌های آنهاست که امیدواریم با تلاش مضاعف اعضای مجمع بتوانیم اهداف و ماموریت‌های محوله را با تشکیل جلسات به خوبی به بدنه مدیریتی در سطح استان معرفی کنیم.

وی افزود: با بازشدن سامانه دسترسی شهرستانی، مسائل و مشکلات هر منطقه بارگذاری خواهد شد تا پس از جمع‌بندی موارد اعلام شده سازوکار مناسب برای حل مشکلات اندیشیده شود.

مرادی افزود: این مجمع بنا دارد با سازماندهی اندیشمندان، فعالان و نخبگان جوان، در همه‌ بخش‌ها و با اتکا به ظرفیت جوانان متخصص، مخلص و انقلابی به عنوان یک حلقه میانی بین بدنه مردم و حکومت، تمام توان خود را در مطالبه‌گری و رفع مشکلات مردم  بکار بندد. بدیهی است در سایه شناسایی و رصد شهرستان، برخی ظرفیت‌های بالقوه و خالی شناسایی می شود که نیازمند به فعلیت درآوردن است و این مجمع در کارگروه های تخصصی بدنبال به فعل درآوردن این ظرفیت‌ها از طریق تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نخبگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور استان مرکزی استانی سیاسی مجمع مشورتی نظام مسائل استانی و شهرستانی استان مرکزی کارگروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود

سید علی یزدی خواه  در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با اشاره به مشکلات شهر میمند، گفت: جهش تولید امسال باید در راستای تسهیل مقررات و تامین مالی طرح‌های دست‌های اجرا باشد همچنین مشکل کهنه منطقه میمند را در استانداری فارس طرح موضوع کردیم و بنا شد کارگروه تخصصی بررسی تشکیل شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: آمادگی داریم که مشکلات منطقه میمند نظیر وقف و موقوفات را پیگیری کنیم.

میمند در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس نیز با بیان اینکه شهر میمند امروز با اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، اظهار داشت: کار‌های انجام شده در شهر میمند نشان از نتیجه گرفتن هم افزایی میان مسئولان، مدیران و مردم بوده و اهتمام و کوشش جمعی که بر گرفته از عزم و خرد مردم است در تاریخ ثبت خواهد شد.

محمد فرخ زاده با اشاره به اینکه پروژه‌ها در شهر میمند باید در ۳ بخش توجه ویژه داشت، خاطرنشان کرد: پروژه‌های ایجادی باید ادامه داشته باشد و پروژه‌های نوع سرمایه گذاری از کار‌های ارزشمند پیش رو خواهد بود.

فرخ زاده افزود: استان فارس قطب سلامت کشور است که یکی از قطب بودن آن پیشگیری نظیر خوراک و نوشیدنی‌های سالم است و شهرستان فیروز آباد و میمند در این بخش نقش آفرین هستند همچنین باید رویداد‌هایی برای معرفی شهر میمند در کشور داشته باشیم از این رو از وزارت میراث فرهنگی میخواهیم جشنواره ملی سردنوش و دمنوش‌ها در شهر میمند برگزار شود.

بنا به گفته معاون استاندار فارس، شهر میمند برای معرفی خود نیازمند المان است چراکه این المان‌ها می‌تواند در شبانه روز گویای روایت و هویت این دیار باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره حجاران و دست ساخته‌ها در میمند با بهره گیری از فرهنگ میمند برگزار شود، تاکید کرد: صنعت شیشه گری موضوع مهمی است که می‌توان باتوجه به سبقه تاریخی این شهر، رویداد ملی شیشه‌گران در میمند برگزار شود همچنین میتوان ناحیه صنعتی شیشه‌گری را در این خطه ایجاد کرد.

او خاطرنشان کرد: تاسیسات گردشگری نیازمند تقویت در شهر میمند است و میهمانان زیادی به این دیار سفر می‌کنند، از این رو باید در خصوص اقامتگاه‌ها اقدامات جدی شکل گیرد.

معاون استاندار فارس ظرفیت‌های بیشمار استان فارس را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه باغات، استان فارس رتبه اول را در کشور دارد و شهر میمند خاستگاه چند محصول مهم است که می‌تواند در حوزه گردشگری کشاورزی نقش آفرینی کند بنابراین پیشنهاد داریم که وزارت جهاد کشاورزی اراضی متعددی که می‌تواند را به صورت سهامی به عنوان یک مزرعه کشت و زر در اختیار مردم قرار دهد تا آورده اقتصادی داشته باشد و مردم هم کار سرآمدی کشت را انجام دهند تا منجر به تولید شود. همچنین امسال اجرای بیش از ۲۰ عنوان پروژه محوری برای شهر میمند پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی