Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: لیگ تندرستی ۱۴۰۰ همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با مشارکت اقشار مختلف و در سطح ملی آغاز می‌شود.

«افشین ملایی» اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم متناسب با نیازمندی‌های اقشار، موانع را شناسایی کنیم و با تعامل با دیگر دستگاه‌ها این موانع را کاهش دهیم، برای این منظور فاز اول «لیگ تندرستی» را که آگاهی بخشیدن به مخاطبان است را آغاز کرده‌ایم و به‌زودی لیگ ۱۴۰۰ کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم ما به دلیل تغییر سبک زندگی، دچار کم‌تحرکی هستند و متأسفانه به دلیل توجه بسیار ویژه در کشور به ورزش قهرمانی، به ورزش همگانی کم‌توجهی شده است، ادامه داد: حاصل این روند کم‌تحرکی بیشتر مردم و رشد بیماری‌های ناشی از آن است و ما امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های وزارت وزرش و برنامه‌ریزی علمی که در فدراسیون ورزش‌های همگانی داریم، سال به سال این کم تحرکی عمومی را کاهش دهیم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با رویکرد «بازاریابی اجتماعی» سعی کرده متناسب با اقشار برنامه‌های خود را به گونه ای تنظیم کند که فرصت مشارکت متناسب با ویژگیهای فردی و اجتماعی برای همه افراد به وجود بیاورد. 
ملایی در   ارتباط مستقیم تصویری با برنامه «ورزش ایلام» سیمای استانی ایلام تاکید کرد: متأسفانه به دلیل پدیده بیماری کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی که ما می‌توانستیم در فضای آزاد و با مشارکت انبوه مردم برگزار کنیم با چالش مواجه شده است اما با توجه به خلاقیتی که در فدراسیون و هیئت‌های استانی وجود دارد لیگ تندرستی فرصت خوبی برای مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه ایلام افشین ملایی فدراسیون ورزش های همگانی لیگ تندرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی