Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، الله یار گرشاسبی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: برای  پیشگیری از هرگونه آب‌گرفتگی احتمالی طرح پاکسازی و لایروبی معابر شهری در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: بر همین اساس، از ابتدای هفته با همکاری ۲۰ نفر از کارکنان این سازمان و با استفاده از تجهیزات لایروب کار پاکسازی و آزادسازی معابر از پسماند‌های خانگی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: در اجرای این طرح شستشوی معابر، پاکسازی و نخاله برداری معابر، لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی و تخلیه و شستشوی مخازن زباله‌ها انجام گرفت.

گرشاسبی عنوان کرد: این سازمان از زمان شیوع ویروس کرونا، روزانه ضدعفونی کردن تمامی معابر، تاسیسات و مبلمان شهری را انجام می‌دهد.

او گفت: اگر چه بسیاری از شهروندان در زمینه بسته بندی صحیح و اصولی پسماندها و بازیافت آن‌ها با شهرداری همراهی می‌کنند، اما در پاره‌ای از مواقع، رعایت نکردن نظافت از سوی تعداد محدودی از شهروندان سبب آب‌گرفتگی کانال‌ها و معابر شهری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: گرفتگی کانال‌های آب‌های سطحی نه تنها سبب آب‌گرفتگی در زمان بارندگی می‌شود بلکه با انتشار بوی نامطبوع در فصول گرم سال و ایجاد فضایی برای تکثیر حشرات، به انتشار عوامل مولد بیماری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید

پیمانکار تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی سه نوبته کار کند شهردار بوشهر انتخاب شد

گرشاسبی، از شهروندانی که با رهاسازی پسماند‌های خانگی و نخاله‌های ساختمانی در کانال‌های آب‌های سطحی، سبب آب‌گرفتگی و ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند، خواست مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بوشهر شورای شهر بوشهر آبگرفتگی معابر لایروبی آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز