Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهرسالم در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آمار واکسیناسیون در مراکز شرکت شهر سالم اظهارداشت:تا کنون بیش از 85 هزار نفر فقط طی سه هفته اخیر در مراکز شرکت شهرسالم واکسینه شده‌اند و خوشبختانه تسریع در امر واکسیناسیون را شاهد هستیم.

وی افزود: همچنین روزانه بیش از 5 هزار نفر در حال حاضر توسط تیم‌های سیار و سوله‌های مربوط به شرکت شهرسالم واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرسالم درباره راه‌اندازی یک مرکز جدید واکسیناسیون اظهار داشت: این مرکز در منطقه 10 واقع شده که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و ظرفیت واکسیناسیون روزانه 2 تا 3 هزار نفر را دارد.

چوبینه خاطر نشان کرد: شهردار تهران هم توجه ویژه ای به امر واکسیناسیون دارد و علیرضا زاکانی شهردار ابلاغ کرده که با قوت از زیرساخت‌های شهرداری جهت موضوع واکسیناسیون استفاده شود بر همین اساس به زودی مرکز جدیدی در منطقه 10 افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم واکسیناسیون شرکت شهرسالم هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان