Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهرستان مریوان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس که استکبار جهانی می خواست انقلاب اسلامی نوپا صورت گرفته توسط مردم ایران را در همان ابتدای کار در نطفه خفه کند و در این راستا قریب به چهل دولت در کنار رژیم بعث مقابل ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم قرار گرفتند و در این هشت سال نبرد نابرابر با مردم مظلوم ایران اذیت و آزارهای فراوانی تحمل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه شهرستان مریوان تصریح کرد: رزمندگان مخلص ایران با نصرت های خداوند متعال تواستند همواره بر سر دشمن در جهات مختلف غالب باشند و حتی یک وجب از خاک مطهر ایران اسلامی به دست دشمنان غاصب و نامحرمان نماند.و این یکی از بزرگترین بهره هایی بود که در دوران دفاع مقدس حاصل شد.

وی عنوان کرد: الحمدالله امروز وطن به واسطه همان رشادت های دوران دفاع مقدس پر از امنیت و آسایش است و جزیره‌ای  باثبات برای منطقه شده است که سایر ممالک از اقتدار کشور عزیزمان حساب ویژه می برند و امروزه هم در اثر خودباوری عموماً به توانمندهای خود در داخل متکی هستیم و رسیدن به چنین جایگاهی افتخار دارد.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه وحدت مثال زدنی دوران دفاع مقدس موجب پیروزی کشور عزیزمان ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار شد ؛ بیان داشت: وحدت بین تمام اقوام و مذاهب اولین قدم بودکه موجب نتیجه گیری در دفاع مقدس شد و تمام اقوام از پیر و جوان، زن و مرد همگی در دفاع از وطن نقش پررنگی داشتند و با رشادت های خود بخصوص جوانان که همیشه در همه صحنه ها و در خط مقدم حضور چشمگیری داشتند، توانستند از کیان خود دفاع کنند و این رشادت ها در منطقه کردستان نمود بیشتر داشت و همه با تمام وجود در دفاع از وطن آماده بودند و با متجاوزین مقابله کردند.

این عالم اهل سنت افزود: باید ارزش های دفاع مقدس به نسل های جوان که این دوران را ندیده اند نقل گردد همانطوریکه اصحاب رسول خدا (ص) که درس های قرآن و یا اتفاقات غزوه های اسلام با کفار را برای فرزندان و جوانان خود نقل می کردند؛ زیرا جوانان از اتفاقات رخ داده در تاریخ اطلاعی ندارند پس لازم است اتفاقات دوران انقلاب و دفاع مقدس برای آنها بازگو و انتقال داده شود تا از تعاون و وحدت مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس برای خود الگو قرار بدهند.

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان گفت: ملت ایران همواره از مراجع دینی خود اطاعت کرده است و آنگاه که امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس فرمود باید حصر آبادن شکسته شود و همه مردم با جان و دل در اطاعت از فرمان رهبری جهت شکستن حصر آبادان بسیج شدند و به تبع در منطقه کردستان نیز زمانی که مراجع اهل سنت اعلام می کردند که دفاع از آب و خاک در مقابل جبهه استکبار یک واجب الهی است مردم انقلابی و بابصیرت کردستان نیز جهت انجام جهاد و دفاع از خاک و ناموس خود به جبهه های جنگ حق علیه باطل روانه می شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران بزرگداشت مقام معلم، هفته کار و کارگر، آغاز عملیات بیت المقدس، سالروز شهادت خلبان «علی اکبر شیرودی» را گرامی داشت وبا بیان اینکه در آستانه سالروز یکی از حماسی‌ترین برنامه‌های دوران دفاع مقدس قرار داریم، افزود: عملیات بیت المقدس نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه قبل از فتح خرمشهر دشمن حالت تهاجمی نسبت به جمهوری اسلامی داشت، تصریح کرد: پس از فتح خرمشهر و حماسه بزرگی که رزمندگان اسلام آفریدند دشمن بعثی در حالت تدافعی قرار گرفت و پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام یکی پس از دیگری شکل گرفت.

این مسؤول با بیان اینکه به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر برنامه‌هایی در سطح استان مازندران پیش بینی شده است، ادامه داد: مراسم بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه قدرت ایمان، اخلاص و معنویت رزمندگان توانست دنیا را حیرت زده کند و خرمشهری که به یک دژ مستحکم تبدیل شده بود و همه دنیا به صدام این اطمینان را داده بودند که این دژ مستحکم را هیچکس نمی‌تواند پس بگیرد و صدام در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اگر کسی خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را به او می‌دهم با قدرت ایمان رزمندگان این فتح الفتوح در تاریخ دفاع مقدس انجام شد

سرهنگ سلامی با اشاره به مظلومیت مردم غزه و فلسطین گفت: امروز غزه و فلسطین نماد مظلومیت، ایستادگی و مقاومت مردم ستمدیده‌ای است که سال‌ها سرزمین آنها توسط صهیونیست‌ها اشغال شده است.

وی اذعان کرد: امروز صهیونیست‌ها جنایت‌هایی که در غزه انجام می‌دهند قلب هر انسان باوجدان را به درد می‌آورد و جوانان دنیا و بویژه در قلب اروپا و آمریکا علناً به سیاست‌های استکباری و ظالمانه آمریکا و اروپا با ملت مظلوم فلسطین اعتراض و مخالفت می‌کنند.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با خیزشی که بر علیه صهیونیست‌ها و ظلمی که استکبار جهانی و اروپا بر علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهند به وجود خواهد آمد، فلسطین و غزه مظلوم که با الهام از آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی مقاومت را آموختند این مقاومت تاریخی را برای مردم فلسطین ثبت کند و این رشادت‌ها و فداکاری‌ها در تاریخ بماند.

کد خبر 6090701

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است